  • Data: 2014-10-23 09:33:13
    Temat: Re: Czyszczenie komina przez kominiarza
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    k...@g...com wrote:

> [...]
    to że ty teraz tutaj coś pierdniesz znaczy tyle że pierdnąłeś.

    > Dla mnie niewielkie bo w granicach 10 złotych miesięcznie. Dla ciebie dużo większe.
    jeśli twierdzisz że ja jęczę to zobaczymy jak ty jękniesz jak ten podatek wejdzie.
    Podatek katastralny to jeden z lepiej ściąganych podatków na świecie. Próba oszustwa
    = dotkliwa kara z przymusowym wykupem nieruchomości przez państwo włącznie.
    Niepłacenie = wejście na hipotekę. Do tego podatku powstało powiedzenie że dwóch
    rzeczy nie można uniknąć. Śmierci i zapłacenia podatku katastralnego. Na innych daje
    się orżnąć US. Na tym nie.

    widzę, że kolega socjalista chętnie by dowalił tym co mieskają na swoim
    podatkami. Ale to są tylko Twoje pobożne życzenia i konfabulacje.

    A co do samej ustawy to też wymyślasz, bo ustawy jeszcze nie ma a sposób
    poboru podatku katastralnego i jego wyliczania jest bardzo różny w
    różnych krajach.