  • Data: 2018-01-20 12:02:04
    Temat: Re: Kogeneracja dla Kowalskiego
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 20 stycznia 2018 09:12:50 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > a jak finansowo wychodzi?

    W 99,99% przypadków w tym momencie opłaca się bardziej kupić daną walutę
    niż ją kopać. Koszt sprzętu jest bardzo wysoki - karty poszły mocno w górę,
    trudność kopania ciągle rośnie (z każdym dniem z danej jednostki mocy
    kopiesz coraz mniej waluty). Ale czy się opłaci, czy nie - to zależy
    tylko i wyłącznie od kursu waluty, a ten jak wiesz to jest jedna wielka
    loteria :)

    Mam znajomego który trochę kopie:

    https://scr.pgr.pl/2018/01/2018-01-20_11-53-34-04727
    .png

    Ale on zaczął chyba ze dwa lata temu. Dzisiaj zaczynać? Sam myślałem, ale
    jak każdy o tym myśli - to tym bardziej nie warto zaczynać :D

    Gdybym ja zaczął to bym pozakładał chłodzenie wodne na te GTXy i grzał
    sobie tym bufor CWU ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.