  • Data: 2014-12-15 15:45:39
    Temat: Re: NTG Jak przygotować dom/mieszkanie na brak mediów.
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 15 grudnia 2014 15:14:41 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały
    napisał:

    > Mój jest zwykły i nie wystarczy. Przygłupy z allegro wymagają co
    > najmniej 4x 2GHz żeby wyświetlić strone z kilkoma obrazkami.

    Ale teraz to sie chwalisz czy zalisz? :)

    Moj telefon ma 2 x 1,7Ghz i allegro na nim smiga jak szalone. A na
    telefonie z niskiej polki wystarczy zainstalowac aplikacje mobilna na ktorej
    tez znajdziesz / kupisz co chcesz. Nie narzekaj i nie stwarzaj sam sobie
    na sile problemow bo pokazujesz tym tylko swoje slabosci :-)

    > Miałem taką awarię kiedy wyłaczyli prąd na dłużej. I teraz: routery na
    > 230V. Przekonfigurowanie laptopa do pracy wprost z kartą wymaga dostepu
    > do internetu w celu zassania oprogramowania. Ale nie ma internetu. Dupa.
    > Sytuację uratowała przetwornica 12->230 wpięta w akku samochodowe,
    > kablami poprowadzona do domu.

    Ło rany - majac androida klikasz w jedna ikonke "WIFI HOTSPOT", w laptopie
    wybierasz nowo powstala siec i masz w nim Internet. Lubisz sobie zycie
    komplikowac :)

    > Nie, w tym kraju wyłaczenie prądu w róznych miejscach to norma. Czasem
    > może to oznaczać zatrzymanie całej kotłowni bo pomp na korbe nie
    > wymyślono a pomp na 12V nie ma (przynajmniej w normalnej cenie). Jak
    > masz male dzieci to 12h braku źródła ciepła zaczyna byc zauważalne.

    W 12h to ja przejade cala Polske tam i spowrotem. Ostatnio jechalem do Rewy
    nad Gdanskiem - 650km w 6h05m :-) Pietnascie butli po drodze kupie i
    dwadziescia roznych promiennikow.

    > jest bardzo rozsądne trzymanie butli gdzieś pod ręką - znajomy kiedyś w
    > suwalskim został zasypany dwumetrowymi zaspami na kilka dni. Dupe mu
    > uratował promiennik i fakt że miał butlę. Sam się zastanawiam czy nie kupić.

    No w porzadku, ale dochodzimy do absurdalnych przykladow - jak ktos mieszka
    na polskim biegunie zimna to pewnie, ze musi sie zabezpieczyc przed takimi
    sytuacjami. Przeczytaj raz jeszcze pytanie autora watku - boi sie wylaczenia
    pradu w zimie na kilka/nascie godzin, a nie kataklizmu :) Przy zwyklym
    wylaczeniu pradu promiennik kupujesz w najblizszym markecie i problem
    jest zalatwiony - nie trzeba kombinowac bardziej :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.