  • Data: 2014-12-15 16:15:34
    Temat: Re: NTG Jak przygotować dom/mieszkanie na brak mediów.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.12.2014 14:16, Adam pisze:

    > A NAWET gdyby tak bylo to co za problem wsiasc w auto i zajechac do wojewodztwa
    > obok? Z mojego Wodzislawia Slaskiego do centrum Wroclawia mam 2h20min jazdy
    > samochodem. W 5h w razie totalnej kleski mam kupione i przywiezione wszystko
    > co chce.

    Wiesz, tylko w razie "totalnej klęski" jest ona z reguły spowodowana
    ciężkimi warunkami atmosferycznymi.

    Ja mam tani agregacik za jakieś 900zł i nawet UPS Acera mi nie narzeka
    na prąd przezeń produkowany.

    2,5kW na komputer, pompę wody, lodówkę i oświetlenie starczy z zapasem.
    A ogrzewanie mam kominkiem :)

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić