  • Data: 2014-07-22 12:10:35
    Temat: Re: OT. i co k.. takim zrobić?
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 22 lipca 2014 02:02:14 UTC+2 użytkownik uciu napisał:

    > Jak teraz w ogole tam to dalej budowaďż˝???
    > Jak tam spokojnie potem zamieszkaďż˝????

    Ogrodzic teren i kupic dwa rotweilery. Na meneli wystarczy spokojnie :)
    Dwa zeby sie jeden nie nudzil jak bedzie sam ;) Powaznie pisze - ja
    sie wybudowalem w centrum miasta praktycznie - na pograniczu dwoch osiedli.
    Teren piekny bo same drzewa w okolicy (jak na wsi a jednak w srodku miasta).
    Duzo ludzi (glownie gimbaza ale tez i troche starsi) z okolicznych osiedli
    przychodzilo tu przez to urzadzac sobie ogniska i grille. W czasie budowy
    mialem z 3 razy policje na dzialce jak stado takich meneli sie nawalilo
    i zaczelo rzucac w nas kamieniami :-)

    Jak ogrodzilem calosc i kupilem psa (owczarek niemiecki z mocnym charakterem
    ... :-) wszystko sie skonczylo - jak reka odjal, od 4 lat zadnego menela w
    okolicy :-) Rok temu dwoch na oko ~30-to latkow mi wlazlo na teren rzekomo
    szukac robakow na ryby (w jednej rece sloik w drugiej piwo ;) - w ciagu
    3 sekund wisieli na drzewach krzyczac o pomoc (wygladalo to dosc
    karykaturalnie bo goscie mieli tak po 90kg kazdy minimum a wisieli na
    drzewkach srednicy ~10-15cm, drzewka sie uginaly a pies ich kasal za
    nogawki - jak w kreskowkach :P

    Po takiej akcji roznosi sie wiesc ze na ta dzialke sie nie wchodzi i
    jest spokoj :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.