  • Data: 2014-07-22 22:50:52
    Temat: Re: OT. i co k.. takim zrobić?
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 22 lipca 2014 22:05:39 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
> [...]
    razie obowiązuje mit że jest o wiele tańsze niż mieszkanie w wynajmowanym dużym
    mieszkaniu bo płaci się tylko jakiś groszowy podatek. Mamy trzy koty. Ich jedzenie
    kosztuje minimum 100 złotych miesięcznie. Utrzymanie dwóch dużych psów będzie
    proporcjonalnie sporo więcej kosztowało.

    > Pies to nie koszt - to zysk z posiadania domu. Nie wyobrazam sobie nie miec
    >
    > psa - m.in. dlatego sie buduje dom zeby go moc miec :)
    >
    > Moj pies zzera karmy za ponad 300 pln na miesiac :)
    >
    > pozdr.
    >

    > --
    >
    > Adam Sz.

    Tam gdzie pies jest dla przyjemności właściciela to jak najbardziej zysk. Ale coś mi
    się wydaje że jednak głównym celem posiadania psa jest podniesienie bezpieczeństwa. W
    takiej sytuacji to koszt.