  • Data: 2014-07-22 19:49:47
    Temat: Re: OT. i co k.. takim zrobić?
    Od: "uciu" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Kamerki wysyłające sygnał przez Internet i rejestrator. Jak wrócą to ich
    >buźki będą na nagraniu i wrócą do pierdla tym razem na dłużej.

    doradz jakąś ale zasilanie musi byc na 12V z jakiegoś aku do tego jaki
    internet?
    Może jakas kamerka samochodowa nagrywająca w pętli?

    A na marginesie - wypuscili podpalaczy bo nie ma dowodow.
    Ba nawet mowili ze powinno sie im dziekowac bo to oni zawiadomili pierwsi
    straz....

    Poza tym zaczynamy spac na budowie z sąsiadami obok.
    Na zmiane bedziemy spac w domu obok (bo ma dach) - nie wiem czy jest sens
    ale zobaczymy

    uciu

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.