    From: Jacek <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Piec gazowy pytanie
    Date: Sat, 25 Oct 2014 08:50:08 +0200

    W dniu 2014-10-25 o 07:22, mirus pisze:
    > Mam pytanie odnosnie pieca gazowego. Jak np temperatura spadnie ponizej
    > 0 stopni to moge włączyc piec np na jeden - dwa dni, a pozniej wyłączyc
    > jak temperatura na bedzie ok 20 stopni ? W domu ok 16 stopni i zeby
    > podgrzac np do 21 ( programatorem pokojowym )?.
    > Czy to nie wpłynie na trwałość pieca itd?
    E, no bez jaj. Jak mam dajmy na to samochód, którym rzadko jeżdżę, to
    też się będę zastanawiał, czy jak go uruchomię raz na tydzień, to mu nie
    zaszkodzi, bo sąsiad jeździ codziennie?
    Są wprawdzie piece, z którymi jest masa kłopotów, gdyby się chciało
    dowolnie załączać i wyłączać (mam tu na myśli piece hutnicze).
    Jacek