  • Data: 2019-05-19 19:37:39
    Temat: Re: Piorunochron czy przywoływać piorunów?
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-05-19 o 17:21, Myjk pisze:
    > Sun, 19 May 2019 05:33:05 -0700 (PDT), WS

    > Mnie zawsze zastanawiało w co wali piorun jeśli wali w dom. Wiadomo że jak
    > wali w drzewo, to też nie w czubek ale gdzieś od połowy, ale że wali w
    > pręty pod betonem, albo w instalację elektryczną w domu? Ten komin jest
    > prawdopodobny, albo jakaś inna antena na dachu... Dlatego u mnie ani
    > kominów, ani anten, nie ma. :P

    Znajomym uderzyło w "maszt" od anteny TV.
    Była to rurka przykręcona do metalowej balustrady od balkonu.
    Dom do remontu, wyrwało gniazda i kontakty, rozpruło część tynków.

    Druga sytuacja to uderzenie w stojak do suszenia węży lokalnego OSP.
    Stojak stalowy wysokości około 6m. Około 15m dalej budynek starej szkoły
    wyższy o +-4m