  • Data: 2020-01-19 21:36:46
    Temat: Re: Podstawowka kl2
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2020-01-19 o 12:09 -0800, Lisciasty napisał:

    > 10kW instalacja, akumulator o pojemności 10kWh, jakiś mały agregat
    > z automatycznym załączaniem na sygnał z pustego akumulatora.
    > A dlaczego takie wartości jak wyżej? Bo tak ;)

    A orientujesz się może jaki jest czas życia takiego akumulatora?

    Swoją drogą 10 kW wydaje się bardzo dużo. Tutaj widzę jakieś gotowce z
    panelami 2 kW + aku 10 kWh za 5000 eur:
    http://www.solar-kit.com/epages/62035995.sf/fr_FR/?O
    bjectPath=/Shops/62035995/Products/KS230V5000W2240WC
    800AHG

    Taki zestaw mógłby w zasadzie mnie w zupełności zasilić, bez zmiany
    przyzwyczajeń. Tylko że 5000 euro, to mi starcza na opłacenie 25 lat
    rachunków za prąd ze słupa :)

    Mateusz