    Date: Sat, 30 Aug 2014 21:21:10 +0200
    From: z <...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zmiany ws. umów tymczasowych - kolejny prawny babol?

    > Zobaczymy, jakim Ty bedziesz szefem, jak kiedyś bedziesz miał okazję.

    Ja tam się nie pcham chociaż miałem propozycje na kierownicze stanowiska
    ale wiem że się do tego nie nadaję. Jestem rzemieślnikiem specjalistą na
    niewąskim odcinku i tego się trzymam.
    Ale znam ludzi co im nasrało na pagony, wiedzę mają mizerną i tak się
    firma szarpie zamiast produkować. Para idzie w gwizdek.
    A już najgorzej jak właściciel dupa wołowa i daje sobą manipulować.
    W mordę. Im większa firma tym gorzej zarządzana. Jak ma być dobrze?
    Panie premierze! Jak żyć?
    Wróć!!!
    Prezydencie unii europejskiej! Jak żyć? Jak odkurzać? ;-)