  • Data: 2014-08-31 11:40:49
    Temat: Re: Zmiany ws. umów tymczasowych - kolejny prawny babol?
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-30 o 21:54, Gotfryd Smolik news pisze:
    > No i to właśnie robi.

    I czy z tego jest jakiś postęp, poprawa?

    Nie ma. Nie udało mu się to znowu próbuje. Wykorzystuje zwolnienia
    podatkowe czy dotacje na rozpoczęcie działalności. Wykańcza konkurencję
    w swoim mieście przez zaniżanie cen a po okresie prosperity z hukiem się
    wykłada.
    Takie są realia. Tak działają dotacje jednostkowe dla wybranych. Tak się
    psuje rynek i wpuszcza wielkie koncerny które potrafią takie zawirowania
    wytrzymać i dyktować swoje warunki.
    Tak działa przekonanie że każdy może brać swój los w soje ręce
    koniecznie prowadzić firmę.

    PS. Tak wiem to jest ten nowoczesny ustrój. Cholera już wie jak go nazywać.
    Rozmawiałem ostatnio z człowiekiem co od wielu lat prowadzi małą firmę
    produkcyjną. Zmienia profil na handel bo się nie da utrzymać.