  • Data: 2014-08-31 11:28:29
    Temat: Re: Zmiany ws. umów tymczasowych - kolejny prawny babol?
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To też, ale przede wszystkim po prostu źle oceniany przez podwładnych
    > szef niekoniecznie musi oznaczać złego z obektywnego punktu widzenia.

    Ale może i tak się dziwnie składa że 3 z 4 moich poprzednich firm
    skończyły proporcjonalnie do mojego zdania o ich zarządzaniu.
    Fakt że otoczenie naszego "wspaniałego" państwa nie pomaga ale
    umiejętności i charaktery prowadzących mają ogromne znaczenie.
    Tu na prawdę trzeba mieć umiejętności i wiedzieć na czym zarabiać a na
    czym oszczędzać. Nie każdy może i powinien być pracodawcą. Nie każdy się
    nadaje. Nie wystarczy się zeszmacić stać się łgarzem i oszustem żeby być
    przedsiębiorcą. Niestety na własne oczy obserwowałem staczanie się
    porządnych w sile wieku ale i też "młodych wilków".
    A przecież w normalnym życiu wykształceni inteligentni kulturalni ludzie :-)