  • Data: 2014-09-11 14:50:20
    Temat: Re: czym ciąc BK?
    Od: szary <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ergie wrote:

    > Użytkownik "szary" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Prawdopodobnie ktoś Ci sprzedał jakieś g. jako Solbet. Z tego co pamięta
    > to Solbet tak samo jak Ytong ma 1mm dokładność więc murowanie tego to
    > bajka.

    jutro zabiorę aparat z budowy, zrobiłem ze 3 zdjęcia typowych kwiatków.
    Etykiety są na paletach - pod folią z napisami Solbet, Gatunek I, Maj 2013.
    ~Jutro dam linka.
    Czy .... w tym kraju istnieje coś innego niż ... zbiźniego?

    Tylko że ja mam proste, bez uchwytów - zrobiłem błąd, myślałem że przez
    uchwyty będę miał więcej roboty z zalewaniem ich i więcej odpadów. Teraz
    widzę jaka to wygoda. No ale na rozlanym ..