eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniegorac na pietrze w upalne dni- klima czy rekuperacja? › Re: gorac na pietrze w upalne dni- klima czy rekuperacja?
  • Data: 2014-07-24 15:25:22
    Temat: Re: gorac na pietrze w upalne dni- klima czy rekuperacja?
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-07-24 11:25, Myjk wrote:
    > Wg mnie dodanie ocieplenia na dachu nic nie da. Sąsiad się budował parę lat
    > temu akurat w czasie jak montowałem klimę narzekając na wysoką temp. na
    > moim poddaszu użytkowym -- oczywiście polecałem mu odrazu zrobić klimę,
    > żeby potem nie cierpiał. On nie zrobi, bo daje 40 cm waty na dachu i mu nie
    > będzie klima potrzebna. Teraz ma ponad 30 stopni na poddaszu. :P

    No dobrze. Czy należy zatem przyjąć, że nie da się zrobić porządnej
    izolacji poddasza użytkowego i koniec?

    Czy może jednakowoż jest jakaś nikła szansa i co zrobić ażeby jej nie
    stracić? To, że patrzeć fachowcom n ręce albo robić samemu to już
    zapisałem w kajeciku i nawet podkreśliłem podwójnym wężykiem. "Niemanie"
    okiem połaciowych również zapisałem. Co jeszcze?

    Piotrek