  • Data: 2015-04-20 10:00:53
    Temat: Re: kontrola wilgoci w pokojach
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-04-17 21:57, d...@g...com wrote:
    > Hej, planuję umieścić po czujniku wilgoci w każdym pomieszczeniu.
    > Chciałbym móc ograniczać wilgoć poprzez przyspieszanie rekuperacji.
    > Planuje mieć okna drewniane i stąd ten pomysł. Niestety na obecnym
    > etapie nie wiele wiem i chciałbym podpytać czy ktoś z was
    > używa czujników wilgoci, czy pomysł się sprawdza?
    > W jakich miejscach najlepiej takie czujniki umiejscowić?
    > Może polecacie jakieś czujniki?

    Nie ma co przesadzać z czujnikami. Nie rozwiążą przecież problemu zbyt
    dużej wilgoci w nowym domu.
    WM nastaw na większy wydatek i grzej w pierwszą zimę.
    Nie mebluj, nie maluj najlepiej jeszcze.
    Po pierwszej zimie wilgoć wykropli Ci się w kilku najzimniejszych
    miejscach w domu, być może zniszczy Ci powierzchnię jakiejś klapy od
    schodów strychowych albo grześ przy oknach.
    Nie poradzisz za wiele.
    Minie samo...

    --
    Pozdr.