  • Data: 2017-02-26 16:40:23
    Temat: Re: listwa progowa alu - jak ciąć, żeby nie zniszczyć?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 25 lutego 2017 14:28:24 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Zmierz i zanies do najblizszegon slusarza zeby >obcial. Jak nie wiesz o istnieniu
    pilki do metalu to z >obcieciem na 120% sobie nie poradzisz. No i te 45 ?>stopni.
    Szybciej zrobie w warunkach polowych operacje >na otwartym sercu scyzorykiem niz Ty
    utniesz >aluminiowa listwe pod jakims okreslonym katem.

    Przewiduję że najbliższe lata to rozkwit branży rzemieślników. będzie. Społeczeńso
    nie radzi sobie z podstawowymi rzeczami.
    Ostatnio sasiad mnie pytał gdzie siekiere do ostrzenia oddaję, tu ktoś zapomniał że
    brzeszczoty istnieją. Pewnie gotów był do tej listwy wypasioną szlifierke + tarcze
    kupić.
    Inny znajomy aby wymienić baterie w kluczyku od samochodu 70km do ASO jechał i 80zł
    zapłacił.
    Szkoda że wcześniej znać nie dał bo bateria to 5 zł a śrubokręt mam i bym za za
    połowe z tych 80 zł wymienił;)) Znam też człowieka który na tyle inteligentny był że
    nóż do kosiarki sobie via net zamówił. Tyle że z kosiarką przez pół miasta jechał do
    serwisu żeby mu stary odkręcili i ten nowy przykręcili. Cena usługi się nie pochwalił
    ale podejrzewam ze darmo mu tam tego noża nie zmienili.