  • Data: 2017-02-26 17:27:08
    Temat: Re: listwa progowa alu - jak ciąć, żeby nie zniszczyć?
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Inny znajomy aby wymienić baterie w kluczyku od samochodu 70km do ASO jechał i 80zł
    zapłacił.
    > Szkoda że wcześniej znać nie dał bo bateria to 5 zł a śrubokręt mam i bym za za
    połowe z tych 80 zł wymienił;)) Znam też człowieka który na tyle inteligentny był że
    nóż do kosiarki sobie via net zamówił. Tyle że z kosiarką przez pół miasta jechał do
    serwisu żeby mu stary odkręcili i ten nowy przykręcili. Cena usługi się nie pochwalił
    ale podejrzewam ze darmo mu tam tego noża nie zmienili.

    Problem w tym , że to tak nie działa."Fachowcowi" choćby ostatni paprok był , gościu
    nawet jakieś chore pieniądze zapłaci- bo to fachowiec.Tobie, choćbyś to
    zrobił lepiej- no coś ty , sąsiadowi?
    A jeszcze-jak by nie daj boże -ktoś się zepsuło, to jest na kogo zwalić.
    Nie ważne kto zawinił, ważne że nie ja!
    Mój zięć wziął teraz takich fachowców do zrobienia werandy.Normalnie zęby
    bolą!.Żadnych zamków, zastrzałów- nic.Tylko wkręty i uchwyty.Ale przecież ja
    sam robić nie zamierzam.Pomocników nie znajdę.
    A poza tym: nie słuchał reklamacji...