eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanienowy piec z zasobnikiem na ekogrosze w starej instalacji CO › Re: nowy piec z zasobnikiem na ekogrosze w starej instalacji CO
  • Data: 2017-01-18 20:02:34
    Temat: Re: nowy piec z zasobnikiem na ekogrosze w starej instalacji CO
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > zabrales piec z nieocieplonego budynku do cieplejszego
    nie. do parę lat starszego (obydwa około setki) z cieńszymi murami bez
    ocieplenia. historia tylko aby dowieść sprawności pieca.
    > wiec zdziwienia nie powinno byc ze jest lepiej. Srednica rurek znaczenia nie ma
    prawie zadnego.
    ale "COS" ją ustala. Tylko nie czytaj teraz: "...znów się zemną nie
    zgadza" Kiedyś rurki ustalało się na conajmniej cal. ja pierwsze
    instalacje samemu sobie robiłem w miedzi, o ile pamietam fi12. ostatnio
    robiłem w pexie i..... tam wewnętrzna średnica jest jeszcze mniejsza niż
    miedziane fi 12. skąd tendencja do zawężania średnic? W miedzi może na
    to wpływać cena materiału. ale w pexie?
    > Tak wiem, dyskutujemy w starym wątku :)
    na polsat history jest reklama jakiegoś zaworu wodnego danfosa,
    sterowanego czasem lub / i wifi. Skoro takie coś ktoś sprzedaje to
    znaczy że są korzyści z obniżania temperatrury.
    ToMasz