  • Data: 2016-06-28 18:10:41
    Temat: Re: po co szalowac jak mozna ... no wlasnie co? ;)
    Od: twistedme <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-06-28 o 17:42, ToMasz pisze:

    > w latach 80siątych, mój ojciec z dziadkiem postanowili wybudować basen
    > 2x5m 2m głęboki. do zbrojenia wykorzystali gotowe stalowe kraty, robione
    > z kątowników. mimo to, basen po napełnieniu pękł. normalnie się
    > rozszedł, na tyle mocno że można było wetknąć zapałkę. po spuszczeniu
    > (resztki) wody, szczelina zniknęła. trzeba było ją "knifami" ujawniać.
    > żadne szkło wodne ani inne ówczesne cuda nie pomagały w uszczelnieniu
    > basenu. Gdybym teraz miał coś takiego budować, zrobiłym siatkę z drutu,
    > lekko prysnął betonem i grubo tworzywem sztucznym (silikon, epidian..).
> [...]
    Hmm, nieźle.

    Moja żona jest fanką pintresta i tam widziała baseny z kontenerów
    morskich :)

    Fajnie to wyglądało, nie mogę teraz znaleźć tych fajnych, ale coś w tym
    stylu.

    http://sanitred.com/diy-shipping-container-pool-usin
    g-sani-tred/

    Nie zagłębiałem się co trzeba zrobić, żeby taki kontener uszczelnić.

    Tu już na gotowo z niecką i jakimiś filtrami...
    http://aussiecontainerpools.com/

    Teraz czytam, że chemia basenowa na sezon ponad 3000zł, poważnie??