eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniestudzienki wodomierzowa i kanalizacyjna a podniesienie terenu › Re: studzienki wodomierzowa i kanalizacyjna a podniesienie terenu
  • Data: 2015-02-26 11:27:11
    Temat: Re: studzienki wodomierzowa i kanalizacyjna a podniesienie terenu
    Od: dolniak <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > chciałem raczej tworzywową fi~400mm, ta studzienka w ogóle psu na budę,
    > bo 3m dalej jest duża studnia do której się będę włączał, moja będzie
    > tylko przelotowa na prostej rurze. No ale wodociągi się uparły..
    Taka kineta na swoim gruncie jest potrzebna.ja ci się kanaliza zapcha,
    to jak sie dostaniesz?
    A malym drukiem pisząc,to i wodę opadową da się podlączyć
    W komplecie zanabywasz:
    Spód-czyli kinetę-warto taką z 2-3 dojściami
    Rure karbowaną o dlugości stosownej (do glębokości posadowienia)
    Pokrywę
    i kawalek rury kanalizacyjnej gladkiej o srednicy takiej ,żeby wchodzila w tę
    karbowaną.
    Pokrywę skręcasz wkrętami z w/w kawalkiem i wkladasz w karbowaną,równając do poziomu
    gruntu.Jeśli grunt podnosisz,lapiesz za dekiel i podnosisz na stosowny poziom.
    I po ptokach.
    dolniak