eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniestudzienki wodomierzowa i kanalizacyjna a podniesienie terenu › Re: studzienki wodomierzowa i kanalizacyjna a podniesienie terenu
    From: albercik <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: studzienki wodomierzowa i kanalizacyjna a podniesienie terenu
    Date: Thu, 26 Feb 2015 14:30:57 +0100

    W dniu 26.02.2015 o 14:21, dolniak pisze:
    > Jest jeszcze inne wyjście.
    >
    > Pismo do Wysokiego Urzędu o treści:z uwagi na bardzo wysoki
    > poziom wód gruntowych i związane z tym klopoty z odczytem/ryzyko
    > zniszczenia etc proszę o zgodę na przeniesienie/umieszczenie*
    > wodomierza do domu,gdzie będzie otoczony szacunkiem i stosowną szafką.

    No właśnie z tym tez jest lipa, bo zanim poszedłem do wodociągów na
    konsultacje to miałem już płytę fundamentową zrobioną, a pod płytą
    przepust dla wody.
    W wodociągach się dowiedziałem że wodomierz musi być max 1m od ściany
    zewnętrznej?! a mój przepust jest pod całym domem i wychodzi w kotłowni
    tam gdzie chcę żeby woda była doprowadzona.

    Na pytanie skąd się wziął ten 1m od ściany zew nie potrafili sensownie
    odpowiedzieć, tłumaczyli się że nikt się nie podpiszę pod odbiorem bo
    nie wiadomo co się dzieje z rurą po drodze - że niby podczas
    przeciskania rury przepustem krasnoludki zrobią wcinkę...