  • Data: 2016-06-27 21:02:01
    Temat: Re: szambo a oczyszczalnia
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Probuje porównać czy się to bardziej opłaca czy szambo.

    Ja robiłem takie porównanie koszt instalacji / podłączenia + koszt
    użytkowania i wyszło mi że w krótko i średnio terminowym okresie
    użytkowania najbardziej opłacalna jest kanalizacja, potem oczyszczalnia,
    szambo biologiczne i na końcu szambo którego koszty rosną wręcz
    geometrycznie w porównaniu do pozostałych.

    Niezaprzeczalną zaletą szamba jest to że instalujesz je szybko i tanio,
    jeżeli nie ma innej możliwości albo chcesz przeczekać jakiś sensowny
    okres czasu do pojawienia się kanalizacji. Oczyszczalnia to spory koszt
    instalacji, ale względem kanalizacji po 4-6 latach zaczynamy wychodzić
    na plus.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz