  • 1. Data: 2005-07-22 13:11:36
    Temat: W sprawie zmiany w ustawie prawo o Adwokaturze i innych ustaw
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    Senat przyjal ustawe uchwalona przez sejm bez poprawek.

  • 2. Data: 2005-07-22 13:16:35
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    [cut]

    Rozumiem, ze sie cieszysz, ale czy moglbys laskawie nie uzywac html'a?

  • 3. Data: 2005-07-22 13:24:46
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    Użytkownik "Heming" <h...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Rozumiem, ze sie cieszysz,

    Po pierwsze skad wniosek ze sie ciesze?

    > ale czy moglbys laskawie nie uzywac html'a?

    Po drugie: jakos do tej pory (kilka ostatnich dni) nikomu to nie wadzilo a tu prosze
    - negatywna reakcja na post blyskawiczna.

    Po trzecie: wlasnie zmienilem i dzieki za podpowiedz.

  • 4. Data: 2005-07-22 13:32:26
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    [cut]

    To jest kwestia netetykiety i szacunku dla wszystkich tych, ktorzy nie maja
    stalych laczy (html "wazy" o wiele wiecej niz zwykly tekst).

  • 5. Data: 2005-07-22 13:37:25
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    NoMAD napisał(a):

    > <CUT>

    CO to ?????
    =EF=BB=BF<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0
    Transitional//EN">
    <HTML><HEAD>
    <META http-equiv=3DContent-Type content=3D"text/html;
    charset=3Dutf-8">
    <STYLE></STYLE>
    </HEAD>
    <BODY bgColor=3D#ffffff>
    <DIV><FONT face=3DArial size=3D2>Senat przyjal ustawe uchwalona
    przez =
    sejm bez=20
    poprawek.</FONT></DIV></BODY></HTML>
    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 *PMS Edition* PRRC: Jackson + AT1200

  • 6. Data: 2005-07-22 13:39:12
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w wiadomości
    > CO to ?????

    Przepraszam jeszcze raz. Moja wina.
    Zwrocono mi juz uwage i poprawilem to.

    Po ostatnim formacie HDD nie ustawilem dobrze programu.

    Wybaczcie

  • 7. Data: 2005-07-22 13:39:33
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

> [...]
    >
    > To jest kwestia netetykiety i szacunku dla wszystkich tych, ktorzy nie maja
    > stalych laczy (html "wazy" o wiele wiecej niz zwykly tekst).

    Wiem. Rozumiem. Juz poprawilem.

  • 8. Data: 2005-07-22 19:21:02
    Od: "Tiger" <s...@a...pl>

    > To jest kwestia netetykiety i szacunku dla wszystkich tych, ktorzy nie
    > maja
    > stalych laczy (html "wazy" o wiele wiecej niz zwykly tekst).

    Smiech na sali :-))) Ten argument zdezaktualizowal sie chyba 10 lat temu
    :-)))

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 9. Data: 2005-07-22 19:22:02
    Od: "Tiger" <s...@a...pl>

    Co nie znaczy, ze w kontekscie transferu masowego nie ma to znaczenia :-)
    Ale mi np. chce sie czesto pisac duzo, duzo wiecej, niz zawiera prosty html
    :-)

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 10. Data: 2005-07-23 11:15:36
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Tiger" <s...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Smiech na sali :-))) Ten argument zdezaktualizowal sie chyba 10 lat temu
    > :-)))

    Jak Cie to smieszy to zabieraj swoje grabki i wynocha do paskownicy z ktorej
    przylazles.