  • 11. Data: 2005-07-23 14:51:15
    Temat: [calkowity OT ;-)] Re: W sprawie zmiany w ustawie prawo o Adwokaturze i innych ustaw
    Od: "Tiger" <s...@a...pl>

    > Jak Cie to smieszy to zabieraj swoje grabki i wynocha do paskownicy z
    > ktorej
    > przylazles.

    Ech... przeciez napisalem, ze smiech _na_sali_... Wyobraz sobie sytuacje, ze
    wszyscy sie smieja, a ja jeden zabieram grabki, ronie jedna lze z gatunku
    "nikt-mnie-nie-kocha-nikt-mnie-nie-lubi" i wracam do swojej piaskownicy, bo
    Ty z trybuny rzucasz taki ukaz. Smiech bylby jeszcze wiekszy, a ja zostalbym
    okrzykniety komediantem roku. ;-)

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 12. Data: 2005-07-23 22:31:52
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Tiger" <s...@a...pl> niebacznie popelnil

    > Ech... przeciez napisalem, ze smiech _na_sali_...
    > wracam do swojej piaskownicy, bo Ty z trybuny rzucasz taki ukaz.
    Poprztykajcie się na priv? Proszę.
    Nomad popełnił błąd, zwrócono mu uwagę, zareagował prawidłowo -
    podziękował.

    --
    pozdro
    poreba

  • 13. Data: 2005-07-24 09:15:47
    Od: "wzietek" <w...@v...pl>

    To bardzo smutne do jakiego populizmu mozna sie posunac przed
    wyborami.....Sam jestem zainteresowany,ale....Ustawa jest
    fatalna.Jezeli zas przejdzie powinno sie wprowadzic stopnie w
    palestrze tak jak we Wloszech.Nie mozna bowiem postawic na jednej
    szali czlowieka po 3,5-letniej aplikacji i kolesia z wydzialu
    legislacyjno-prawnego banku czy spólki z.o.o.

  • 14. Data: 2005-07-24 09:19:10
    Od: "wzietek" <w...@v...pl>

    A tak na marginesie....to jest grupa dyskusyjna "prawo" czy "netykieta"
    i czcionki?