  • 11. Data: 2019-12-08 15:34:00
    Temat: Re: Zachód dostaje wiecej ze Wschodu Europy niz wplaca do unijnej kasy na jego wsparcie
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "r...@k...pl" <r...@k...pl> writes:

    > 1. Pisz pod cytatem.
    > 2. Naucz się czytać.

    I po grzyba mi to coś z KFa wyciągacie?
    KJ

  • 12. Data: 2019-12-08 19:08:51
    Od: z <...@...pl>

    Ale do artykułu się nie odniesiesz?

    "pisze dla POLITICO zasiadająca w komitecie budżetowym Parlamentu
    Europejskiego, liberałka Clotilde Armand."

  • 13. Data: 2019-12-08 19:26:30
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Naucz się robić dzieci, to pożyteczniejsze i całkiem przyjemne.

    -----

  • 14. Data: 2019-12-08 19:29:39
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ty jesteś typowym wyborcą P0, co to ze WSI do miasta w pół pokolenia chciałby i ze
    słomą w słoikach - dostałeś na sucho w d.... i
    pokazujesz bezzębną szczękę.
    Za cztery lata chociaż się posmaruj.

    -----

  • 15. Data: 2019-12-08 19:58:54
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 8 Dec 2019 19:08:51 +0100, w
    <5ded3c32$0$17346$65785112@news.neostrada.pl>, z <...@...pl> napisał(-a):

    > Ale do artykułu się nie odniesiesz?
    >
    > "pisze dla POLITICO zasiadająca w komitecie budżetowym Parlamentu
    > Europejskiego, liberałka Clotilde Armand."

    Nie, bo wszystko wyciąłeś, a nie chce mi się szukać.

  • 16. Data: 2019-12-08 20:08:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 7 Dec 2019 20:51:46 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):
    > https://wiadomosci.onet.pl/politico/kraje-zachodniej
    -europy-ukrywaja-jak-wielkie-maja-zyski-ze-wspierani
    a-krajow-na/sedw6z6

    Taa ... ale ile w tym prawdy ?
    Bo co by nie mowic:
    -autostrady sie jakos zrobily, wczesniej "nie bylo nas stac",
    -ale one platne :-(

    -ludziom sie jednak zyje dostatniej ... choc chyba jest w tym troche
    zaslugi tych, co wyjechali do Londynu :-)

    -to moze nie Unia - ale owszem, bywa ze Zachod zainwestowal, a teraz
    czerpie zyski. Ale ... zainwestowal.

    -biedronka, auchan, kaufland ... no, zarabiaja na nas.
    Ale czemu w malych, prywatnych sklepikach ceny wyzsze ?

    -owszem, czesc panstwowych przedsiebiorstw sprzedano "za grosze", ale
    czy one byly wiecej warte ?

    -np taka TPsa ... ile francuzy za nia zaplacili, ile doplacili, ile
    warta dzis, a ile zdazyli sobie przelac ?

    -drenaz mozgow ... no coz, jest. Ale bez Unii tez by byl, i to pewnie
    wiekszy :-)

    J.

  • 17. Data: 2019-12-08 20:33:23
    Od: z <...@...pl>

    Ja pier... Jaki leń patentowany

  • 18. Data: 2019-12-08 20:37:16
    Od: z <...@...pl>

    Kolejny co czytać nie umie. ;-)

    Przecież mowa o przepływie w odniesieniu do PKB.

    Suche liczny gówno mówią a Twoje niby argumenty jeszcze większe gówno ;-)

    Bo jakby UE nie było to by u nas psy dupami szczekały.

    Coraz większe głąby się tu uzewnętrzniają. Gimbaza ma już ferie? ;-)

  • 19. Data: 2019-12-08 21:42:01
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-12-08 o 19:08, z pisze:
    > Ale do artykułu się nie odniesiesz?
    >
    > "pisze dla POLITICO zasiadająca w komitecie budżetowym Parlamentu
    > Europejskiego, liberałka Clotilde Armand."

    Nie widzę tam nic kontrowersyjnego,
    co wymagałoby mojej interwencji :-).
    Znam trochę gospodarkę niemiecką i rozumiem prawa rynku.
    Uważam, że to naturalne przepływy.

  • 20. Data: 2019-12-08 21:59:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 8 Dec 2019 20:37:16 +0100, z napisał(a):
    > Kolejny co czytać nie umie. ;-)
    > Przecież mowa o przepływie w odniesieniu do PKB.

    Ale o co chodzi w tym odniesienu ?
    Dostajemy wiecej czy placimy wiecej - to chyba niezalezne od
    odniesienia.

    > Suche liczny gówno mówią a Twoje niby argumenty jeszcze większe gówno ;-)
    > Bo jakby UE nie było to by u nas psy dupami szczekały.

    No, byl czas, gdy UE u nas nie bylo. A wtedy:
    -troche te psy szczekaly, wiec nie wiem czy informujesz, czy
    ironizujesz,

    -juz wtedy inwestowal w nas duzo "Zachod" i troche Unia,

    -gdybysmy tak wtedy do Unii nie weszli, a pozostale kraje by weszly
    ... cieawe jakby sie to odbilo na polskiej gospodarce.

    A swoja droga, to mam wrazenie, ze w Irlandie zainwestowali wiecej :-)

    J.