  • 131. Data: 2019-12-14 12:47:40
    Temat: Re: Zachód dostaje wiecej ze Wschodu Europy niz wplaca do unijnej kasy na jego wsparcie
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-12-14 o 11:19, J.F. pisze:

    > Bylo niezle, ale w ostatnim roku czy dwoch cos sie popsulo.
    > Kilka razy Orange odlaczylo mi kabel.
    > Dosc szybko naprawiali, ale raz pozalowali na sms i ich sklalem ...

    Akurat w domu mam od samego początku
    produkty TPSA - od sdi, poprzez wszelkie neostrady i światłowody.
    Ale korzystałem też na innych liniach i też w innych lokalizacjach
    z róznych popularnych lokalnych i bardziej ogólnopolskich firm i
    zawsze problemem była jakość łącza i niezawodność. Orange w swojej
    dwudziestoparoletniej u mnie historii miał ze trzy, cztery awarie,
    usunięte w ciągu kilku godzin od zgłoszenia a ci inni dostawcy,
    to jest porażka jeśłi chodzi o zgłoszenie i obsługę awarii i informacji
    na jej temat -
    no i częstotliwość tego jest zabójcza - sieci nie było conajmniej ze dwa
    razy na miesiąc.
    Pomijam już deklarowane parametry sieci, bo w cenniku i w porównaniach z
    konkurencją
    wygląda że tam ( u konkurencji) jest drożej, ale w rzeczywistości
    transfer jest mniejszy
    sieć nie działa. Czasem dają telefon za grosze, to możesz sobie
    podzwonić na infolinię dla sportu.

  • 132. Data: 2019-12-14 12:50:38
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Bylo niezle, ale w ostatnim roku czy dwoch cos sie popsulo.
    > Kilka razy Orange odlaczylo mi kabel.
    > Dosc szybko naprawiali, ale raz pozalowali na sms i ich sklalem ...

    W lokalizacjach gdzie nie ma jakiegoś spiętrzenia
    sieci, to wszystko działa stabilnie (ja tam mam), ale już w centrum
    miasta gdzie tych kabli
    wszelkich instalacji biegnie we wspólnym kanale sporo, to te przewody jakoś
    wzajemnie sobie pracę utrudniają i awarii jest więcej.

  • 133. Data: 2019-12-14 16:54:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 14 Dec 2019 12:47:40 +0100, cef napisał(a):
    [...]
> [...]
    > transfer jest mniejszy
    > sieć nie działa. Czasem dają telefon za grosze, to możesz sobie

    No, ja mam "internet z kaloryfera", tzn elektrocieplownia polozyla
    kiedys swiatlowody, rozprowadzila ethernet po bloku.
    Potem sprzedala to Dialogowi, ten kupila Netia ...

    Serwis ... mozna by rzec, ze do d*, ale ... praktycznie nie ma do nich
    z czym dzwonic. Siec dziala niemal niezawodnie, czasem router traci im
    lacznosc, ale sam wraca dosc szybko. Predkosc tez bez zarzutu ...

    J.

  • 134. Data: 2019-12-15 19:29:46
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Gdzies w 1985 zaczela im sie pieriestrojka, to moze juz mogli
    > swobodnie jezdzic.

    Obywatele ZSRR? Bardzo wątpię. Potrzebowali "krajowego paszportu",
    by przemieszczać się po terenie ZSRR.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 135. Data: 2019-12-17 02:57:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 15 Dec 2019 19:29:46 +0100, Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Obywatele ZSRR? Bardzo wątpię. Potrzebowali "krajowego paszportu",
    > by przemieszczać się po terenie ZSRR.

    Nadal potrzebuja?

    Wiec cos sie zmienilo, tylko kiedy ...

    J.