eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZawiesilem Lidla ;-)) › Zawiesilem Lidla ;-))
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!border2.nntp.ams1.gi
    ganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl
    !unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: ąćęłńóśźż <...@...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Zawiesilem Lidla ;-))
    Date: Fri, 17 Jan 2020 16:05:41 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 40
    Message-ID: <5e21cd46$1$548$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 84.10.205.29
    X-Trace: 1579273542 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 548 84.10.205.29:50171
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:649088
    [ ukryj nagłówki ]

    Zakupy w Lidlu, kasjerka podliczyła kwotę, na czytniku zobaczyłem dymek proszący o
    zbliżenie karty, i wtedy mi się przypomniało
    "poproszę paragon z NIP-em".
    "Fakturę Pan chce!'
    "Nie, paragon ale z NIP-em".
    Polskich wiadomości dziewczyna nie ogląda, czy co?
    Patrzę jej głęboko w oczy i widzę, że raczej tego nie ogląda ;-)
    "Ale ja mogę fakturę" i coś dziewczyna lewą ręką wstukuje (co oni tam mają pod lewą
    ręką, przy drukarce?).
    "No to nie, fakturę nie, no to dziękuję"
    "Aha" i coś dziewczyna znów odstukuje z lewej i ponawia "Ędzieści złotych ądziesiąt
    groszy, karta?".
    "Tak".
    Dymek na terminalu zniknął, czekam, czekam, minutę czekam.
    "Coś nie ma" rzuciłem.
    "Faktycznie nie ma".
    Zablokowało.
    Przechodząc do konkretów: kasjerka resetuje czytnik.
    Kilka minut.
    Nie pomogło.
    No to znów resetuje, tylko coś bardziej.
    Znów nie pomogło.
    No to kierowniczka.
    Nie daje rady.
    "To ja Ci zresetuję u siebie".
    Kierowniczka wraca do kantorku i zdalnie resetuje całą kasę, chyba z dziesięć minut
    wstaje POS (już przestałem być głodny).
    Zamykają kasę i awaryjnie otwierają inną, ale emerytom zaraz za mną nie opłaca się
    przenosić całej taśmy zakupów, inni rejterują.
    Uff, wstało, i wreszcie udało się zapłacić, choć ręka mi drżała ;-)
    I takie są właśnie skutki wprowadzania paragonów z NIP-em.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1