  • 1. Data: 2006-03-03 09:51:17
    Temat: fiuczer w Inteligo
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    po zleceniu przelewu na kwote>20 000 przelew pojawia sie na liście przelewów do
    weryfikacji przez konsultanta - od kilku tygodni
    dziś wpadłem na pomysł i zleciłem do realizacji 3 przelewy po 19 999 i już ich
    nie ma na liście do zatwierdzenia przez konsultanta tylko sa od razu na liście
    oczekujących na realizacje
    jak bank robi jakieś zabezpieczenia to powinny być bardziej skuteczne
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-03-03 10:32:00
    Temat: Re: fiuczer w Inteligo
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <g...@p...comp> napisal(a):
> [...]
    > oczekujących na realizacje
    > jak bank robi jakieś zabezpieczenia to powinny być bardziej skuteczne

    No ale jakiś próg trzeba ustalić.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 3. Data: 2006-03-03 10:34:44
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    > <g...@p...comp> napisal(a):
    > No ale jakiś próg trzeba ustalić.

    nie chodzi o ustalanie progu tylko o konsekwencje - trudne by nie było sumować
    kwoty w przelewach na dane konto i jeśli >20000 to potwierdzać
    bo jaki teraz to ma sens jak można uniknąc potwierdzania rozbijając na kilka
    przelewów o kwocie ponizej 20 000

  • 4. Data: 2006-03-03 12:07:26
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "gasper" <g...@p...comp> napisał w wiadomości

> [...]
    > kwoty w przelewach na dane konto i jeśli >20000 to potwierdzać
    > bo jaki teraz to ma sens jak można uniknąc potwierdzania rozbijając na

    Kazdy przepis - nawet najbardziej bzdurny i restrykcyjny - da sie obejsc.
    Jeden latwiej, inny trudniej.
    To jest przyklad takiego latwiejszego do obejscia.

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz nawet i w Google. (SDD)

  • 5. Data: 2006-03-03 13:49:00
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    gasper wrote:
> [...]
    > sumować kwoty w przelewach na dane konto i jeśli >20000 to potwierdzać
    > bo jaki teraz to ma sens jak można uniknąc potwierdzania rozbijając na

    Jak będą sumować, to zlecisz w trzech kolejnych dniach i też przejdą a
    potem napiszesz dokładnie to samo.

  • 6. Data: 2006-03-03 14:28:32
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > Kazdy przepis - nawet najbardziej bzdurny i restrykcyjny - da sie obejsc.
    > Jeden latwiej, inny trudniej.
    > To jest przyklad takiego latwiejszego do obejscia.

    podobnież jak z wypłatami w pko z okienka - poniżej 500 płacisz prowizje

    więc wypłacasz więcej niż 500 bez prowizji, a czego nie potrzebujesz
    wpłacasz natychmiast nie odchodząc od tego samego okienka - to też nie było
    trudne, a też pisano na grupie ;)

    janke

  • 7. Data: 2006-03-03 15:26:54
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    > Jak będą sumować, to zlecisz w trzech kolejnych dniach i też przejdą a potem
    > napiszesz dokładnie to samo.

    dni sie juz nie bede czepiał, tylko po co " w trosce o bezpieczeństwo klientów"
    utrudniać im zycie ? zabezpieczenie powinno być skuteczne, a nie upierdliwe dla
    klienta

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2006-03-03 16:48:18
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > zabezpieczenie powinno być skuteczne, a nie upierdliwe dla klienta

    No a jakim cudem jest upierdliwe, skoro tak łatwo je obejść?;-)

  • 9. Data: 2006-03-03 17:38:45
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > No a jakim cudem jest upierdliwe, skoro tak łatwo je obejść?;-)

    to kosztuje .... normalnie płaciłbym za jeden przelew a tak musze za kilka

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2006-03-03 18:29:36
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > to kosztuje .... normalnie płaciłbym za jeden przelew a tak musze za kilka

    Nooooo... boooo ... taka jest w Inteligo 'cena bezpieczeństwa' ;-)