  • 11. Data: 2006-12-25 11:00:27
    Temat: Re: rozłożenie mandatu na raty..
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    >a czy Pani sama go sobie rozlozyla na raty czy pisala Pani jakos prosbe?

    Jaką prośbę!!! Papierkowa robota zajmuje UW i US z pół roku (w moim wypadku
    ponad rok). Oni papierkują, a Ty po 50 czy 100 zł spłacasz na spokojnie.

    +inż.leva+

  • 12. Data: 2006-12-25 18:56:33
    Od: redgrist <r...@n...pl>

    *piotr'ek* napisał(a):

    > Jaką prośbę!!! Papierkowa robota zajmuje UW i US z pół roku (w moim
    > wypadku ponad rok). Oni papierkują, a Ty po 50 czy 100 zł spłacasz na
    > spokojnie.
    >
    > +inż.leva+

    Ja zawsze rozkładam na raty, kiedyś zapomniałem zapłacić jednej raty
    (25zł) to poborca skarbowy cos mnie nagabywał, pojechałem zapłaciłem
    chyba z 27 zł za wszystko i pozamiatane 25 + jakieś tam koszty to były.
    Wole spłaty wyrażałem.

    redgrist

  • 13. Data: 2006-12-25 19:21:47
    Od: "Barbara" <v...@w...pl>

    Sama zadecydowalam i splacalam rzetelnie.

    Basia

  • 14. Data: 2006-12-25 20:03:33
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@e...pl>

    Użytkownik "cangre" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > czy istnieje wogole taka mozliwosc czy lepiej samemu sobie go rozlozyc i
    > placic w ratach miesiecznych??

    nie zebym sie czepial, ale nie dosc ze dostales ( o czym piszesz w innym
    watku) mandat za kradziez, to jeszcze chcesz placic go w ratach ? ! ! !

    zenada....

    --
    pozdrawiam
    Cyprian Prochot