  • 11. Data: 2005-07-22 21:43:01
    Temat: Re: spowodowanie zagrozenia przez doniczke :D
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał
    w wiadomości news:dbqlmu$dfl$1@opal.futuro.pl...

    Cywilnie odpowiada za straty na pewno. A karnie? Art. 75 z całą
    pewnością.

  • 12. Data: 2005-07-26 14:05:32
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Andrzej Lawa wrote:
    > Ave!
    >
    > Pytanie teoretyczne: baba ma doniczki z pelargoniami na balkonie. Są
    > ewidentnie tandetnie zamocowane, bo właśnie jedna zleciała mi do ogródka.
    >
    > Czy są jakieś szanse za zapewnienie babie rozrywki z tytułu spowodowania
    > zagrożenia dla życia i zdrowia? ;->

    tak swoją drogą, jak ten ogródek jest jakoś określony jako część
    mieszkania / własności, to nie widze problemu, żeby wystawić w ogrodzie
    wielkie napisy skierowane w góre: ...owarkowa jest taka lub owaka i już.

    (W nocy ekran i rzutnik)

    Patrzec się w dół już nie bedzie, obrazy i zniesławienia nie będzie - bo
    nie ma miejsca publicznego etc...

    Albo inne umoralniające hasła:

    Nie bijemy sąsiadów.
    Mała zrzutka na operacje dla naszej sąsiadki... zmory trzeba przepędzać ;-)
    Nie krzycz kobieto na dzieci bo nie będą lubiły na starość...

    Nic nie zrobi, a pielgrzymki sąsiadek na wyższe pietra, zeby pooglądać
    gwarantowane.

    Pzdr MZ