  • 11. Data: 2003-06-02 13:23:22
    Temat: Re: hacking w Polsce
    Od: "DooMiniK" <"bachus20 [WYTNIJ]"@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Ajschylos25" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bavtpp$e77$1@inews.gazeta.pl...
    > Pisze prace magisterska i mam 2 pytania:

    > Czy hacking w Polsce stanowi poważne zagrożenie ???
    > Czy organa ścigania i prawo w Polsce są przystosowane do przeciwdziałania
    > tego rodzaju przestępstwom komputerowym ?

    Dużą cześć powinno zająć Ci informacja o ogólenie dostępnych materiałach
    dot. bezpieczeństwa...
    Dzisiaj zanając chociaż trochę angielski, umiejąc posługiwać
    się wyszukirwarką internetową i znając składnię kompilatora gcc
    (chociaż nie koniecznie) moża niszczyć wiele serwerów.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl