  • 11. Data: 2015-07-31 10:32:04
    Temat: Re: hak- brak wpisu w DR
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-07-30 o 13:09, masti pisze:
> [...]

    ale na wpis mam 30 dni

    > to zostawisz przyczepę

    akurat chcę podczepić platformę na rowery

    Łukasz

  • 12. Data: 2015-08-07 11:05:01
    Od: "J.D." <f...@c...ua>

    W dniu 2015-07-31 o 10:32, dddddddd pisze:

    > akurat chcę podczepić platformę na rowery

    BTW: jakiś czas temu kombinowali z wprowadzeniem trzeciej tablicy
    rejestracyjnej na platformy/bagażniki rowerowe, weszło to czy nie?

    pozdrawiam

  • 13. Data: 2015-08-07 11:31:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.D. wrote:

    > BTW: jakiś czas temu kombinowali z wprowadzeniem trzeciej tablicy
    > rejestracyjnej na platformy/bagażniki rowerowe, weszło to czy nie?

    weszło
    <http://motoryzacja.interia.pl/news-wygralismy-batal
    ie-o-trzecia-legalna-tablice-rejestracyjna,nId,18367
    88>

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 14. Data: 2015-08-07 15:26:32
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 7 Aug 2015 09:31:37 +0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:
    > weszło
    > <http://motoryzacja.interia.pl/news-wygralismy-batal
    ie-o-trzecia-legalna-tablice-rejestracyjna,nId,18367
    88>

    Jak zwykle prosta rzecz musi być u nas max skomplikowana. Czy
    posłowie wiedzą, że na świecie takie kraje, gdzie tablicy z tyłu
    wcale nie trzeba posiadać? O dziwo kraje te jakoś radzą sobie z
    brakiem tablic...

    --
    Marek

  • 15. Data: 2015-08-07 18:01:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 07 Aug 2015 15:26:32 +0200, Marek napisał(a):
> [...]
    >
    > Jak zwykle prosta rzecz musi być u nas max skomplikowana. Czy
    > posłowie wiedzą, że na świecie takie kraje, gdzie tablicy z tyłu

    A nie z przodu ?

    > O dziwo kraje te jakoś radzą sobie z brakiem tablic...

    Co kraj to obyczaj.
    U nas po prostu wybory sa za rzadko :-)

    J.

  • 16. Data: 2015-08-13 21:38:01
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 2015-07-30 o 12:07, J.F. pisze:

    > Ale pojazd jest niedopuszczony do ciagniecia przyczep bez wpisu.
    Na logikę - to prawda :)