  • 1. Data: 2015-07-30 13:27:52
    Temat: kto dostanie najtańsze ubezpieczenie pojazdu?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    Ubezpieczyciele dają nam różne stawiki ubezpieczeń. w zależności od
    bezszkodowości - sprawa jasna. ale pytają o wiek, przewożone w aucie
    dzieci... i setkę innych bzdur.
    Czy możecie mi napisać kto, jaki człowiek dostanie najtańsze
    ubezpieczenie? Takie naprzykład jak reklamuje pzu za 194zł?

    ToMasz

  • 2. Data: 2015-07-30 13:37:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-07-30 o 13:27, ToMasz pisze:
> [...]
    > Czy możecie mi napisać kto, jaki człowiek dostanie najtańsze
    > ubezpieczenie? Takie naprzykład jak reklamuje pzu za 194zł?

    Zmiennych jest tak dużo, a oferty zmieniają się tak często, że nie
    sposób dać uniwersalnej rady.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2015-07-30 13:58:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >Czy możecie mi napisać kto, jaki człowiek dostanie najtańsze
    >ubezpieczenie? Takie naprzykład jak reklamuje pzu za 194zł?

    Tego sie tak prosto nie da, ale
    -kobieta ? Ponoc maja mniejsza wypadkowosc,
    -wiek ~40 lat ... w kazdym badz razie nie 18, nie 20, powyzej 30.
    -PJ od co najmniej ... 10 lat ?
    -wyrobiona pelna znizka,
    -posiadacz malucha czy ...cento, z silnikiem z najtanszej grupy,
    -zamieszkaly gdzies na zadupiu ... bo w Warszawie to stawki najwyzsze.

    Mozesz sie przejsc do agenta - oni miewaja proste tabele.
    Albo skorzystac z jakiegos kalkulatora i zmieniac po jednym parametrze

    J.

  • 4. Data: 2015-07-30 14:45:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup

    >W PZU swego czasu (nie wiem jak teraz) wpływ miała też
    >- marka np. Fiat -30% a VW +30%

    W Allianz marka miala znaczenie, mieli 5 roznych grup, w najtanszej
    byl m.in polonez i ford.

    >- posiadanie małych dzieci

    Malych ? Czy raczej takich ~18 letnich - wiadomo, beda jezdzic :-)

    J.

  • 5. Data: 2015-07-30 15:32:32
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    .pl...

> [...]
    > -zamieszkaly gdzies na zadupiu ... bo w Warszawie to stawki najwyzsze.

    W PZU swego czasu (nie wiem jak teraz) wpływ miała też

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 6. Data: 2015-07-30 15:53:13
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Ergie" <e...@s...pl> wrote in message news:mpd91t$g3$1@node1.news.atman.pl...
    > W PZU swego czasu (nie wiem jak teraz) wpływ miała też
    > - marka np. Fiat -30% a VW +30%

    ztcp w mtu oferty dla 2 litrowego bmw i 2 litrowej xsary roznily mi
    sie o cos okolo 30%

    --
    http://db.org.pl/

  • 7. Data: 2015-07-30 17:48:49
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    a.pl...

    > Malych ? Czy raczej takich ~18 letnich - wiadomo, beda jezdzic :-)

    Małe powodują zniżkę. Pewnie ze statystyk im wyszło że po zostaniu
    ojcem/matką spada wypadkowość.

    A duże "dzieci" powodują zwyżkę ale tylko gdy się je poda. W PZU to się
    nazywa wiek najmłodszego użytkownika czy jakoś tak.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 8. Data: 2015-07-30 18:30:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-07-30 o 13:58, J.F. pisze:
    > Mozesz sie przejsc do agenta - oni miewaja proste tabele.

    Chyba cię Bóg opuścił. Tego się nijak nie liczy w tabelach. Są dość
    toporne programy komputerowe do tego - tak że jedno liczenie to z 15
    minut. A jakbyś chciał przeliczyć całą gamę, to ze 2 godziny.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2015-07-30 18:30:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-07-30 o 14:45, J.F. pisze:
> [...]
    > m.in polonez i ford.

    > Malych ? Czy raczej takich ~18 letnich - wiadomo, beda jezdzic :-)

    Z małymi się jeździ ostrożniej. Statystycznie.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2015-07-30 18:53:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Chyba cię Bóg opuścił. Tego się nijak nie liczy w tabelach. Są dość
    >toporne programy komputerowe do tego - tak że jedno liczenie to z 15
    >minut. A jakbyś chciał przeliczyć całą gamę, to ze 2 godziny.

    Dlatego wlasnie do agenta - myslisz, ze on ma czas aby marnowac 15
    minut na jedno liczenie ?
    Maja prosta tabelke i leca do nastepnego.

    No chyba ze sie myle i komputery wyparly juz proste tabelki nawet dla
    agentow ...

    J.