  • 51. Data: 2005-02-17 13:32:59
    Temat: Re: home.pl ściemnia jak komórkowcy
    Od: Niko <n...@u...pl>

    > slusznie :)
    > ceny powinny byc brutto z ewentualna informacja o cenie netto, choc nie
    > widze po co mieliby podawac netto.
    > Cena jest do zpalacenia i ZU nie interesuje netto, a firma i tak sobie
    > policzy.
    >
    > Nawet jesli prawo nie nakazuje, a powinno, bede tepil podajacych netto.

    Przeciez wiekszosc operatorow podaje ceny netto, mnie akurat interesuje
    tylko cena netto tak samo jak ja uwaza napewno wiele firm, takze nie wiem
    czego sie tak czepiacie.

    --
    Niko Bałazy
    e-mail: niko(at)list.pl

  • 52. Data: 2005-02-17 13:35:59
    Temat: Re: nask tez ściemnia ;)
    Od: Niko <n...@u...pl>

    > http://www.dns.pl/oplaty.html
    > http://nazwa.pl/cennik.php?m=d
    >
    > kurde - wszyscy kantują !
    > nie będę u oszustów rejestrować domen !
    > czyli = wcale nie bedę rejestrować ...
    >
    > :-(
    >
    > Wojtek

    Jak widac wszyscy sciemniaja, na tym swiecie sa sami oszusci, proponuje
    wogole nie rejestrowac domen, ani nie kupowac uslug hostingowych, a propos
    tp tez oszukuje podajac ceny dsl-ow oraz polpaka. Krotko mowiac, lacz tez
    nie powinnismy kupowac...

    --
    Niko Bałazy
    e-mail: niko(at)list.pl

  • 53. Data: 2005-03-06 17:48:49
    Od: "neks.net" <neks_tylkobezspamu_@_tylkobezspamu_neks.pl>

    Olek napisał(a):
    > Obiło mi się o uszy, że ceny należy podawać z podatkiem i jest to
    > prawnie nakazane.

    to tak dla ciekawostki w canadzie nawet w supermarkecie masz podawane
    wszystkie ceny netto a podatek jest dopiero znany po nabiciu na kase

    pozdro

  • 54. Data: 2005-03-06 21:13:18
    Od: "masti" <g...@t...hell>

    Dnia pieknego 2005-03-06 o 18:48:49 osobnik zwany neks.net wystukal:

    > to tak dla ciekawostki w canadzie nawet w supermarkecie masz podawane
    > wszystkie ceny netto a podatek jest dopiero znany po nabiciu na kase

    jak ktos inny to tez robi do niczego to nie znaczy, ze trzeba go
    nasladowac. Jakos w Niemczech czy Francji nikomu nie przyjdzie do glowy
    podawac netto. No ok, we Francji podaja tez netto ale musi to byc
    mniejszym drukiem niz brutto

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    - Mam lęk gruntu - Chyba wysokości - Wiem co mówię. To grunt zabija!.

  • 55. Data: 2005-03-06 22:32:11
    Od: "neks.net" <neks_tylkobezspamu_@_tylkobezspamu_neks.pl>

    masti napisał(a):
    > jak ktos inny to tez robi do niczego to nie znaczy, ze trzeba go
    > nasladowac.

    bylo napisane ze to tylko dla ciekawostki ;)

  • 56. Data: 2005-03-09 00:26:47
    Od: "[cookie]" <c...@p...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote:

    podawanie cen netto jest jak najbardziej normalne (o ile jest
    informacja o stawce podatku)....
    dla firm (a to wiekszosc klientów home.pl) istotne są ceny netto, a
    nie brutto - vat to kasa, której tak naprawdę w firmie się nie
    "traci", bo mozna sobie ją albo odliczyc albo zwrocić się do skarbowki
    o zwrot... home też sie tym vatem nie nacieszy - ich zarobek to suma
    podana w netto. no i dodatkowo: łatwiej jest obliczyć brutto mając
    cenę netto, niż na odwrót :)