    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: huawai niebawem bezuzyteczne - a ceny nie maleja
    Date: Mon, 27 May 2019 15:33:31 +0200

    W dniu 2019-05-27 o 12:08, J.F. pisze:

    > Ale to jest miliard ludzi ... maja potencjal.

    Pisała będzie mniejsza grupa a i tak będzie to bardzo kosztowne.
    Jakby ludzie chcieli potem takiego systemu używać to się zwróci
    ale jak nie zechcą?
    Świetnym przykładem na "nie zechcą" są telefony z linuxem, pasjonaci
    linuxa twierdzą że to świetna i świetlana przyszłość, firmy które
    takie wprowadziły do obiegu już nei istnieją albo nie chcą o
    tej wpadce pamiętać.

    > Pytanie na ile moga w tego darmowego. Prawa autorskie ciagle googla,
    > ewentualnie do nowych wersji.

    Nie wiem na ile mogą ale zawsze mogą napisać na darmowego własną
    nakładkę czy innego lunchera. Tańsze niż własny system.

    > Bo ogolnie pewnie w to im graj, jakby zrobili osobna sciezke Androida
    > - beda mieli OS pod kontrola, a klientow nie wystrasza :-)

    Może wystraszyć brak sklepu play, w tym śmietnisku jednak jest
    cała masa ciekawych i pożytecznych apek.