  • 11. Data: 2013-05-29 13:29:39
    Temat: Re: ... i cały misterny plan też w pizdu
    Od: Heraklit <r...@f...pl>

    Był sobie taki dzień: 28 maj (wtorek), gdy o godzinie 21:58 *WOJO*
    naskrobał(a):

    > Obawiam się, że jak na wyborach do kupy zbiorą się kierowcy i rodzice 6
    > latków, to rzady PO będą tylko mglistym wspomnieniem.
    > Jest jeden warunek - musi się pojawić ktoś normalny, na kogo można
    > zagłosować.

    Ale co to znaczy "normalny"? Dla jednych to może być ktoś taki, który
    jest cwany i bezwzględny w dążeniu do celu. Dla innych to ktoś
    przestrzegający zasad moralnych i wymagający tego od innych.
    A dla Ciebie...?

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2013-05-29 13:19:00

  • 12. Data: 2013-05-29 20:15:22
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

> [...]
    > jest cwany i bezwzględny w dążeniu do celu. Dla innych to ktoś
    > przestrzegający zasad moralnych i wymagający tego od innych.
    Ja niestety należę do mniejszości.
    Dobrej (politycznie) odpowiedzi udzieliłem?
    :)
    WOJO

  • 13. Data: 2013-05-29 23:20:22
    Od: mw <m...@g...com>

    W dniu 2013-05-28 21:46, Krzysztof 45 pisze:
    [...]
    W ogóle sens istnienia ITD w tej chwili jest znikomy, miała to być
    instytucja sprawdzająca/badająca pojazdy ciężarowe, w tej chwili nadano
    jej uprawnienia policyjne. Chyba komuś coś się gdzieś ostro w bańce
    poprzestawiało.

  • 14. Data: 2013-05-30 00:46:53
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 28 May 2013 21:46:05 +0200, Krzysztof 45 napisał(a):

    > Zaskakujący pomysł platfusów ! Koniec z polowaniem na kierowców.
    > Jakie to polskie, jacy oni dobrzy i jak bardzo chcą udowodnić że nie
    > dręczą kierowców.

    Albo jednak chodziło o pieniądze.
    Nowak obiecał miliardy, są miliony, no to się wywali Nowaka z całym ITD.

  • 15. Data: 2013-05-30 01:47:52
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    > Albo jednak chodziło o pieniądze.
    > Nowak obiecał miliardy, są miliony, no to się wywali Nowaka z całym ITD.

    i tylko zegarki po nim zostana :) ROTFL
    no bo przeciez nie te wybrakowane buble zwane przez niektorych
    autostradami... ktore remontuja zara po oddaniu ;)