  • 21. Data: 2015-06-30 16:35:33
    Temat: Re: i3 i płyta
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-06-29 o 12:21, marfi pisze:
    > Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Prościej chyba użyć maszyny wirtualnej np. XP i wirtualnej stacji
    > dyskietek podpinając pod nią dowolny plik .IMG.

    A teraz podepnij tą wirtualną dyskietkę do kontrolera ABB S4/S4C:
    http://www.eurobots.net/files/schemes/det_38_1.jpg
    http://www.equipmatching.com/uploads/images/11444259
    26.jpg

    --
    Irokez

  • 22. Data: 2015-06-30 17:00:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik platformowe głupki N...@g...pl ...

    > jak Ci powiem, że dla zabawy to i tak nie uwierzysz...
    > chodzi o przenoszenie plików między starymi kompami...

    Dlaczego miałbym nie uwierzyc?
    Ale to w koncu chodzi o zabawe czy o przenoszenie plików?
    Zabawy w tym nie widze (ale to kwestia gustu), natomiast do przenoszenia sa
    inne sposoby.

    P.S. P4 to w ogole jakas masakra a nie zabawa :(

  • 23. Data: 2015-06-30 22:37:24
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > A teraz podepnij tą wirtualną dyskietkę do kontrolera ABB S4/S4C:
    > http://www.eurobots.net/files/schemes/det_38_1.jpg
    > http://www.equipmatching.com/uploads/images/11444259
    26.jpg

    Myślisz że "platformowy głupek" potrafi robić takie rzeczy?
    BTW: do tych celów są obecnie dostępne emulatory stacji dyskietek
    korzystające z nośników innych niż magnetyczne.

    --
    marfi