  • 11. Data: 2015-06-28 17:26:56
    Temat: Re: i3 i płyta
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    super sprawa, może kiedyś sobie kupię,
    chociaż bałbym się tego cuda wkładać do jakiegoś dezela...

    jednak zrezygnuję z i3... pozostanę przy P4...

    gigabyte GA-8IPE1000G - z allegro, ile taka płyta jeszcze może pociągnąć?

  • 12. Data: 2015-06-28 17:42:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik platformowe głupki N...@g...pl ...

> [...]
    >
    > jednak zrezygnuję z i3... pozostanę przy P4...
    >
    > gigabyte GA-8IPE1000G - z allegro, ile taka płyta jeszcze może

    Rozumiem, ze moje uwagi o tym, ze w starocia P4 nie warto inwestować,
    biorąc po uwage fakt, ze 150zł mozna kupic zestaw na c2d nie trafiły do
    Ciebie?
    Z ciekawosci - dlaczego?

  • 13. Data: 2015-06-28 17:46:27
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    Ty też nie czytasz, przecież napisałem, chodzi o podłącznie 3,5 i 5,25
    fdd... najtańszym kosztem, a raczej w jedynie możliwym konfigu...

  • 14. Data: 2015-06-28 19:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik platformowe głupki N...@g...pl ...

    > Ty też nie czytasz, przecież napisałem, chodzi o podłącznie 3,5 i 5,25
    > fdd... najtańszym kosztem, a raczej w jedynie możliwym konfigu...

    Chyba rzeczywiscie nie umiem czytac bo w poscie tworzacym watek nic takiego
    nie zauwazyłem.
    Teraz widze, ze pytanie zadałes rozbijajac je na 3 rózne posty... coż...

    Patrzac na Twoje posty - moze na poczatek netykieta, cancel postów itp
    sprawy opanowac? Bedzie łatwiej :)

    Z ciekawosci - po co ci jednoczesnie 3,5 i o zgrozo 5,25?
    Po co ci w ogole te starocie?

  • 15. Data: 2015-06-29 09:34:17
    Od: " 666" <...@...6>

    Np. dla zarchiwizowania danych?
    Ciągle mam ambitny plan zarchiwizowania paru setek dyskietek, tylko trochę nie wiem,
    jak to uporządkować (może np. każdą dyskietkę
    do osobnego zip-a i na NAS?)

    -----

  • 16. Data: 2015-06-29 11:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik 666 ...@...6 ...

    > Np. dla zarchiwizowania danych?
    > Ciągle mam ambitny plan zarchiwizowania paru setek dyskietek, tylko
    > trochę nie wiem, jak to uporządkować (może np. każdą dyskietkę do
    > osobnego zip-a i na NAS?)

    Mowisz to na serio?
    A co masz na tych dyskietkach?
    Jestes pewny ze one jeszcze w ogole działają po 20 latach?
    I co wazniejsze - czy to sa tak wazne rzeczy ze warto marnowac na to czas?

    Pomijam juz fakt, ze nie pytałem o teoretyczne zastosowanie, tylko
    konkretnie o pomysł platformersa, bo do tego co ty piszesz nie sa potrzebne
    dwa gniazda do 3,5 i 5,25...

  • 17. Data: 2015-06-29 11:53:59
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-06-29 o 11:00, Budzik pisze:
> [...]
    > pytałem o teoretyczne zastosowanie, tylko konkretnie o pomysł
    > platformersa, bo do tego co ty piszesz nie sa potrzebne dwa gniazda do

    Może ma tak jak ja kilkanaście dyskietek z system operacyjnym, klucze
    licencyjne oraz program do robota ABB IRB1400 z kontrolerem S4?

    Ja to zarchiwizowałem do obrazów img, i w razie czego podpinam stację
    FDD-USB i odtwarzam na dyskietki które jeszcze jakieś działają.

    --
    Irokez

  • 18. Data: 2015-06-29 12:21:07
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ja to zarchiwizowałem do obrazów img, i w razie czego podpinam stację
    > FDD-USB i odtwarzam na dyskietki które jeszcze jakieś działają.

    Prościej chyba użyć maszyny wirtualnej np. XP i wirtualnej stacji
    dyskietek podpinając pod nią dowolny plik .IMG.

    --
    marfi

  • 19. Data: 2015-06-29 19:55:05
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    jak Ci powiem, że dla zabawy to i tak nie uwierzysz...
    chodzi o przenoszenie plików między starymi kompami...

  • 20. Data: 2015-06-30 11:44:48
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > jak Ci powiem, że dla zabawy to i tak nie uwierzysz...
    > chodzi o przenoszenie plików między starymi kompami...

    Możesz jeszcze użyć np. kabla null-modem (lub odpowiednika po
    Centronixie) i jakiegoś programu, choćby NC, XTree czy wbudowanego w
    nowszego DOSa.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam