  • 11. Data: 2003-06-25 06:20:59
    Temat: Re: iDSL i problemy z news.tpi.pl
    Od: ">>> PablO <<<" <trash99@wp [tu.nic.nie.ma].pl>

    On Tue, 24 Jun 2003 05:55:45 +0000 (UTC), "Marek Iwanejko"
    <m...@h...tpi.pl> wrote:

    >Wiemy o problemie i pracujemy nad jego rozwiązaniem.
    >Dziękuję za wszystkie podesłane zgłoszenia. Jeśli dalej będą jakieś
    >problemy odnośnie news.tpi.pl, proszę informować o nich
    >( "usenet @ tpi.pl" albo "help @ tpi.pl" )

    [cut]

    >pozdr,
    > m.

    Od 2 dni widze znaczna poprawe. Czasami jeszcze serwer zerwie
    polaczenie ale zazwyczaj wszystko idzie dobrze.

    Pozdrawiam.

  • 12. Data: 2003-06-25 11:38:53
    Od: "Marek Iwanejko" <m...@h...tpi.pl>

    ">>> PablO <<<" <trash99@wp [tu.nic.nie.ma].pl> wrote:
    > Od 2 dni widze znaczna poprawe. Czasami jeszcze serwer zerwie
    > polaczenie ale zazwyczaj wszystko idzie dobrze.

    Niestety nie jest to jeszcze to co trzeba. Testowane są różne rzeczy.
    Ale dziękuję za informację.

    pozdr,
    m.

    --
    Usuń "hehe" z mojego adresu aby do mnie napisać.