eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipiDSL - obsługa Klienta biznesowego › iDSL - obsługa Klienta biznesowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!nf1.ipartners.pl
    !ipartners.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-m
    ail
    From: crazy bejbi <t...@n...ma.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: iDSL - obsługa Klienta biznesowego
    Date: Sun, 13 Aug 2006 19:02:41 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 31
    Message-ID: <ebnm0d$7lf$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: apn-99-83.gprspla.plusgsm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1155488590 7855 212.2.99.83 (13 Aug 2006 17:03:10 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 13 Aug 2006 17:03:10 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.2 (Windows/20050317)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    X-Antivirus: avast! (VPS 0632-2, 2006-08-10), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:77963
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    wszyscy ostatnio jadą na obsługę awarii iDSL-i to mam coś na przeciwwagę.
    Od jakiegoś czasu zostałem przypadkiem tzw. Klientem biznesowym (pewnie
    mnie przy najbliższej okazji zdegradują, bo polpak już sobie modemy
    zabrał ;-] )

    ale:

    pało mi jedno z łącz dsl (4Mbity). około 4.30 w nocy. Rano 9.30 dzwonie
    na 800 120 811 i przełączyło mnie na blueline. Rozłączyłem sie.
    Zadzwoniłem na 9330 (infolinia biznesowa), Pani od razu przy mnie
    sprawdziła, że modem się rozsynchronizował o 4.38, zapytała standartowo
    o stan diód, potem chwile jeszcze coś posprawdzała i w końcu
    stwierdziła, że to problem na 99% po stronie centrali i że "mają do 24
    godzin na usunięcie awarii" i otworzyła zgłoszenie. To był piątek.

    O godz. 16.40 tego samego dnia telefon, że technicy chcą sprawdzić linię
    - podeszło do mnie dwóch, posprawdzali, linia ok.

    Następny dzień: sobota godz. 9.05 telefon na komórkę, że proszę
    zrestartowac modem, bo wczoraj wieczorem pomimo sprawności lini, została
    i tak zmieniona para. Modem się nie zsynchronizował, zatem Pan
    powiedział, że idzie zmienić port na dslamie. Ok. 11.30 łącze wstało, w
    międzyczasie miałem jeszcze 2-3 telefony na komórkę od tego Pana, z
    informacją, co robi w danym momencie.

    W sumie taka obsługa jest jak najbardziej poprawna. Byle być klientem
    płacącym większą kasę ...

    Wojtek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: