  • 11. Data: 2013-02-13 17:53:37
    Temat: Re: iPad mini 16GB Wi-Fi.
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <n...@o...pl> wrote in message
    news:kffouc$69b$1@node1.news.atman.pl...

    > Beznajdziejny to jest idiota, który celowo, bądź z braku oleju w głowie
    > myli grupę pl.misc.telefonia.gsm.gielda lub allegro.pl pisząc tutaj.

    Jeśli celowo tu pisze to nie idiota tylko raczej sprytny.
    Kto czyta grupę gsm.giełda? Ty? Ja nie.
    Jaka więc szansa, że ogłoszenie ktoś znajdzie? Żadna.
    Pomysł delegowania ogłoszeń na specjalne grupy
    satelitarne (których nikt nie czyta) jest nietrafiony...
    I rozumiem jak najbardziej sprzedawcę który pisze tu :-)
    Jedyne czego bym sobie życzył to poprzedzenie tematu
    słowem kluczowym [sprzedam] w tytule... Umożliwiłoby
    to albo automatyczne odfiltrowanie takich postów przez
    osoby nie szukające okazji albo własno-oczne odróżnienie
    wątku w którym ktoś coś sprzedaje od wątku w którym
    ktoś pyta o radę związaną z iPadem mini 16Gb.

  • 12. Data: 2013-02-13 18:24:52
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-02-13 17:53, Użytkownik Pszemol napisał:
> [...]
    > wątku w którym ktoś coś sprzedaje od wątku w którym
    > ktoś pyta o radę związaną z iPadem mini 16Gb.

    Jakby pozwolił czytającym odfiltrować to efekt nie różnił by
    się od wysłania ogłoszenia na niespecjalnie popularną
    grupę .giełda.
    A z uwagi że nie chce w co trzecim poście czytać ogłoszenia
    kolejnego "sprytnego" palcem nie ruszę jak inni jemu i jego
    obrońcom nawsadzają od ostatnich.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2013-02-13 18:40:11
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 13 Feb 2013 18:24:52 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Dnia 2013-02-13 17:53, Użytkownik Pszemol napisał:
    > Jakby pozwolił czytającym odfiltrować to efekt nie różnił by
    > się od wysłania ogłoszenia na niespecjalnie popularną
    > grupę .giełda.

    I jeszcze karmisz trolla i innym z KF wyciągasz. Jakby tego gównianego
    spamu od idiotów było mało

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 14. Data: 2013-02-13 22:48:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message
    > Jakby pozwolił czytającym odfiltrować to efekt nie różnił by
    > się od wysłania ogłoszenia na niespecjalnie popularną
    > grupę .giełda.

    Mylisz się - bo filtrują tylko nieliczni... reszta gawiedzi widzi.

    > A z uwagi że nie chce w co trzecim poście czytać ogłoszenia
    > kolejnego "sprytnego" palcem nie ruszę jak inni jemu i jego
    > obrońcom nawsadzają od ostatnich.

    A myślisz że jego lub jego obrońców coś to rusza że ktoś
    im nawsadza? :-) To mylisz się po raz drugi.. :-)