  • 21. Data: 2014-09-22 22:11:56
    Temat: Re: iPhone 6 - to sie nazywa niefart...
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    <T...@s...in.the.world> wrote:
> [...]
    ..

    > A mi sie wydaje, ze zle ci sie wydaje.
    > I co teraz z tym zrobimy?
    >
    > Qrde, dwa trolle sie dobraly :-(

    Nic nie zrobimy... Jeśli jako dorosły dziś człowiek nie widzisz nietaktu w
    swoich wypowiedziach, często rażącego nietaktu żeby nie powiedzieć zwykłego
    prostackiego chamstwa, to znaczy że kultury się nie nauczyłeś i nic z tym
    zrobić już dziś nie można.

  • 22. Data: 2014-09-23 17:19:55
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <lvpvqc$dsq$3@dont-email.me>, Pszemol <P...@P...com>
    wrote:

> [...]
    > prostackiego chamstwa, to znaczy że kultury się nie nauczyłeś i nic z tym

    Obawiam sie, ze mamy calkiem inne podejscie do kultury.
    Mnie uczono, zeby opowiednie rzeczy dac slowo.
    A nazwanie trolla trollem jest w waszym przypadku jak najbardziej
    uzasadnione.
    --
    TA

  • 23. Data: 2014-09-23 18:59:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik T...@s...in.the.world ...

    > Obawiam sie, ze mamy calkiem inne podejscie do kultury.
    > Mnie uczono, zeby opowiednie rzeczy dac slowo.
    > A nazwanie trolla trollem jest w waszym przypadku jak najbardziej
    > uzasadnione.

    Ale brak kultury nie odnosił się do okreslenia "troll" tylko do czegoś
    innego...

  • 24. Data: 2014-09-23 21:02:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <T...@s...in.the.world> wrote in message
    .atman.pl...

    > Obawiam sie, ze mamy calkiem inne podejscie do kultury.
    > Mnie uczono, zeby opowiednie rzeczy dac slowo.
    > A nazwanie trolla trollem jest w waszym przypadku jak najbardziej
    > uzasadnione.

    Jasne... tak samo jak chamstwa nie widzisz w zarzucaniu komuś
    zupełnie sobie nieznajomemu że ukradł Macbooka...

    Po prostu nie wyniosłeś kultury, taktu z domu i nic to już nie zmieni.

  • 25. Data: 2014-09-24 17:31:36
    Temat: Re: USrael'ski ogryzek 6 - to sie nazywa TROLL...
    Od: the unacceptable face of predatory capitalism <t...@a...predatory.capitalism.invalid>

    Titus_Atomicus wrote:
    > Obawiam sie, ze mamy calkiem inne podejscie do kultury.
    > Mnie uczono, zeby opowiednie rzeczy dac slowo.
    > A nazwanie trolla trollem jest w waszym przypadku jak najbardziej
    > uzasadnione.

    Zmien obore, tu sa przekupy onanizujace sie
    wkladaniem ogryzka miedzy poldupki.

    Zaloz osrodek kultury i tam troll'uj ile ci
    sie zechce.

  • 26. Data: 2014-09-25 01:00:07
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <lvsg48$do4$1@dont-email.me>, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    > <T...@s...in.the.world> wrote in message
    .atman.pl...

    > Jasne... tak samo jak chamstwa nie widzisz w zarzucaniu komuś
    > zupełnie sobie nieznajomemu że ukradł Macbooka...

    Chcesz powiedziec, ze gdybym cie znal blizej, to moglbym ci takie rzeczy
    mowic?
    No, no...

    > Po prostu nie wyniosłeś kultury, taktu z domu i nic to już nie zmieni.

    Mkarwanizujesz.
    --
    TA

  • 27. Data: 2014-09-25 01:04:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <T...@s...in.the.world> wrote in message
    .atman.pl...

    .atman.pl...

    > Chcesz powiedziec, ze gdybym cie znal blizej, to moglbym ci takie rzeczy
    > mowic?
    > No, no...

    Chcę powiedzieć że nie masz podstaw do publicznego oskarżania
    kogoś o kradzież a jednak kultura (raczej jej brak) nie hamuje Cię
    przed tym i nawet nie widzisz w tym nic złego.

    > Mkarwanizujesz.

    Bagatelizujesz problem na który już więcej ludzi Ci zwraca uwagę.

  • 28. Data: 2014-09-25 04:19:12
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <lvvimh$pgq$1@dont-email.me>, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

> [...]
    > kogoś o kradzież a jednak kultura (raczej jej brak) nie hamuje Cię
    > przed tym i nawet nie widzisz w tym nic złego.

    Wiesz, jak znajduje w sieci zapytania o to w jaki sposob resetowac
    haslo, 'bo poprzedni wlasciciel zalozyl i nie przekazal' etc to wyrazam
    swoja dezaprobate. I faktycznie nie czuje sie winny.

    > Bagatelizujesz problem na który już więcej ludzi Ci zwraca uwagę.

    Jasne, pocieszaj sie.

    EOT z mojej strony, bo, jak juz pisalem, mkarwanizujesz.
    --
    TA

  • 29. Data: 2014-09-25 14:49:16
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <T...@n...news.atm
    an.pl>,
    T...@s...in.the.world wrote:

> [...]
    O ile pamietam, nie zarzucilem ci bycia zlodziejem, a
    kupowanie/wchodzenie w posiadanie rzeczy niewiadomgo pochodzenia.
    --
    TA