  • 51. Data: 2019-06-01 23:02:44
    Temat: Re: iPhone bum :)
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-06-01 o 22:28, z pisze:

    > Nowy jesteś. To Animka ;-)

    A Ty " z" .

    --
    animka

  • 52. Data: 2019-06-01 23:07:16
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-06-01 o 22:59, Animka pisze:

    > Nie mam ajfona tylko Samsung Trend GT S7580.

    Ten telefon ma przecież klapeczkę z tyłu, więc z wymianą baterii nie
    powinno być żadnego problemu. Kupujesz baterię, otwierasz klapkę,
    wymieniasz i nie ma tu żadnej filozofii :)

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 53. Data: 2019-06-01 23:07:42
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-06-01 o 22:45, Filip454 pisze:

    > Zależeć może od wielu czynników. Tym bardziej w smartfonie. W tle może
    > Ci się wiele rzeczy z kont synchronizować (maile itp.). Poza tym, jeśli
    > telefon ma z 6 lat, to raczej bateria kwalifikowałaby się do wymiany.

    Parę razy walnął mi o trotuar i parę razy w mieszkaniu, szczególnie na
    terakotę.
    Tak w sumie to super telefon, Nie potrzebuję telefonu o wielkości
    tableta. Tablet z możliwością dzwonienia leży sobie w domu, bo ciężki.

    --
    animka

  • 54. Data: 2019-06-01 23:22:35
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-06-01 o 23:07, Filip454 pisze:

    > Ten telefon ma przecież klapeczkę z tyłu, więc z wymianą baterii nie
    > powinno być żadnego problemu. Kupujesz baterię, otwierasz klapkę,
    > wymieniasz i nie ma tu żadnej filozofii :)

    To nie klapaczka tylo przykrywka tylnej części telefonu, Łatwo ja
    otworzy i zamknąć.
    Nakśmieszniejsz jest to, że jak telefon mi sie wyślizgnie na twarde
    podłoże to pokrywka wylatuje w inne miejsce, a czasami i bateria też
    trochę dalej.

    --
    animka

  • 55. Data: 2019-06-01 23:26:31
    Od: z <...@...pl>

    Zabolało? Ma boleć.

    Poszukaj czy "ń" tak pisze.
    Możesz jeszcze poszukać czy pisze "Każdy ksiądz to gej a każdy gej to
    pedofil" Jedziesz.

    A na razie.

    PODAJ DOWÓD że piszę z wielu kont.

    Albo przeproś i nie kłam więcej

  • 56. Data: 2019-06-01 23:27:48
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-06-01 o 23:22, Animka pisze:
> [...]
    > Nakśmieszniejsz jest to, że jak telefon mi sie wyślizgnie na twarde
    > podłoże to pokrywka wylatuje w inne miejsce, a czasami i bateria też

    Kup ajfona. Nie będziesz miała takich problemów ;-)

  • 57. Data: 2019-06-01 23:28:42
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-06-01 o 23:02, Filip454 pisze:

    G...o wiesz jak nie znasz Animki ;-)

  • 58. Data: 2019-06-01 23:30:45
    Od: Filip454 <f...@g...com>

> [...]
    > Nakśmieszniejsz jest to, że jak telefon mi sie wyślizgnie na twarde
    > podłoże to pokrywka wylatuje w inne miejsce, a czasami i bateria też

    Klapeczka/przykrywka, w sumie jak zwał tak zwał. Chodzi o jedno - ten
    kawałek plastiku z zatrzaskiem, który trzyma baterię na miejscu (w
    telefonie).

    Tak się dość często zdarza w telefonach z możliwością łatwej wymiany
    baterii.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 59. Data: 2019-06-01 23:31:14
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-06-01 o 23:27, z pisze:

    > Kup ajfona. Nie będziesz miała takich problemów ;-)

    Lub jakikolwiek nowoczesny telefon z Androidem...

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 60. Data: 2019-06-01 23:31:16
    Od: Animka <a...@w...pl>

    > Kup ajfona. Nie będziesz miała takich problemów ;-)

    Wsadź sobie w buty tego ajfona, żebyś był wyższy ;-)

    --
    animka