  • 81. Data: 2019-06-02 23:47:35
    Temat: Re: iPhone bum :)
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-06-01 o 23:36, z pisze:

    > Ale ajfon przecież lepszy ;-)

    Bez komentarza.

    --
    animka

  • 82. Data: 2019-06-03 02:27:16
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-06-01 o 23:33, Animka pisze:

    > Mój telefon jest bardzo nowoczesny, tylko nie wielki.

    Jakoś bardzo nowoczesnym bym go nie nazwał. Bądź co bądź, Twój model
    (Samsung Trend GT S7580) ma jakieś 7 lat.

    Oczywiście nie widzę w tym problemu - jeśli telefon Ci wystarcza w
    zupełności, to w sumie nie ma potrzeby go wymieniać. Lubię takie
    podejście i nigdy nie zrozumiem nagonki pewnych osób na wymianę
    starszego sprzętu, który nadal spełnia swoje zadanie. Jeśli potrzebujesz
    telefonu głównie do komunikacji/robienia zdjęć, to nie widzę w sumie
    sensu w kupowaniu nowego modelu co rok/dwa lata.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 83. Data: 2019-06-03 12:24:16
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-06-03 o 02:27, Filip454 pisze:

> [...]
    > telefonu głównie do komunikacji/robienia zdjęć, to nie widzę w sumie
    > sensu w kupowaniu nowego modelu co rok/dwa lata.

    Ten telefon ma chyba wszystko co te ajfony zawierają. Pozamykałam w nim
    aplikacje, no ten hanghout (czy jak mu tam), facebook i wszystkie inne
    komunikatory, sklep i inne, bo mnie to działa na nerwy.

    --
    animka