  • 71. Data: 2019-06-02 00:10:37
    Temat: Re: iPhone bum :)
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-06-02 o 00:06, z pisze:

    > Wymówka. Przemyśl to.
    > Ja tu rano zajrzę.

    Jednak znikasz? No, wreszcie mnie choć raz posłuchałeś.

    > Nie bój się. Dobro wróci do Ciebie ze zdwojoną siłą.

    Dobro na świecie nie istnieje. To jest tylko pojęcie stworzone przez
    ludzi, by jakoś nazwać zjawisko podobne do dobra.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 72. Data: 2019-06-02 00:13:21
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-06-02 o 00:10, Filip454 pisze:
    > Dobro na świecie nie istnieje. To jest tylko pojęcie stworzone przez
    > ludzi, by jakoś nazwać zjawisko podobne do dobra.

    Podobnie jest z miłością. Ludzie twojego pokroju używają naprzemiennie
    tych pojęć, zazwyczaj w celu wzbogacenia się/wykorzystania innych -
    zazwyczaj po to, by nie pracować własnymi rękami lub stwarzać kłótnie
    tam, gdzie normalnie by się nie rozpoczęły.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 73. Data: 2019-06-02 00:16:13
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-06-02 o 00:06, Filip454 pisze:
    > A skąd wiesz jak iOS zarządza energią? Mierzyłeś oczami na wystawie w
    > sklepie?

    Oj. Czyżby Pszemol przez tyle lat mnie okłamywał?

  • 74. Data: 2019-06-02 00:18:40
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-06-02 o 00:16, z pisze:

    > Oj. Czyżby Pszemol przez tyle lat mnie okłamywał?

    Wystarczy, że pisałeś, że Pszemol coś tam mówił, po czym sam Pszemol
    stwierdził, że nic takiego nie mówił. Tyle z twojej wiarygodności jako
    rozmówcy w dyskusji.

    Proponuję, żebyśmy nie cytowali się od tego momentu na żadnej z grup -
    jeśli się na to zgadzasz, to możemy zacząć już teraz. Jeśli zacytujesz
    mój post, to się na to nie zgadzasz.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 75. Data: 2019-06-02 00:20:01
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-06-02 o 00:18, Filip454 pisze:
    > Proponuję, żebyśmy nie cytowali się od tego momentu na żadnej z grup -
    > jeśli się na to zgadzasz, to możemy zacząć już teraz. Jeśli zacytujesz
    > mój post, to się na to nie zgadzasz.

    Oprócz cytowania, oczywiście również niepisanie do siebie nawzajem.
    Takie rozwiązanie będzie najlepsze.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 76. Data: 2019-06-02 00:21:32
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-06-02 o 00:20, Filip454 pisze:

    > Oprócz cytowania, oczywiście również niepisanie do siebie nawzajem.
    > Takie rozwiązanie będzie najlepsze.

    No i jeszcze - niepisanie o sobie w osobie trzeciej (w postach
    skierowanych do innych osób, np. "pszemol coś tam napisał, jak debil").

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 77. Data: 2019-06-02 02:16:58
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-06-01, Pszemol <P...@P...com> wrote:

    > Wygląda mi jednak na to drugie, Filip... Zerknij tutaj:
    > https://greencell.global/en/about
    >
    > Cała firma to 100+ osób. Czyli kupują gotowe baterie i ogniwa
    > gdzieś, niewiadomo gdzie, i przyklejają swoje nalepki zielone
    > i wsadzają w swoje opakowania. Uległeś iluzji "markowości" :-)

    To akurat żaden przypał, bo wiele naprawdę dużych MNC tak tak robi.
    Outsorurcing jest tańszy, niż własna linia. Dodatkowo jest i potrzeba
    dywersyfikacji dostaw(ców).

    To co jest istotne, to weryfikacja tego co później idzie pod ich
    marką. QA (quality assurance) i te sprawy. Jeśli firma specjalizuje
    się w aku. to kilka osób takie QA spokojnie ogarnie.

    --
    Marcin

  • 78. Data: 2019-06-02 03:19:58
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    > Outsorurcing jest tańszy, niż własna linia. Dodatkowo jest i potrzeba
    > dywersyfikacji dostaw(ców).

    Problem z outsourcingiem zaczyna się wtedy, kiedy ujawnia się różnice w
    wydajności: Apple (TSMC vs. Samsung) oraz Samsung (Exynos vs. Snapdragon).

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 79. Data: 2019-06-02 06:04:14
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-06-02, Filip454 <f...@g...com> wrote:

    > Problem z outsourcingiem zaczyna się wtedy, kiedy ujawnia się różnice w
    > wydajności: Apple (TSMC vs. Samsung) oraz Samsung (Exynos vs. Snapdragon).

    Nie rozumiem. Mówimy o akumulatorach, dobru, które nie jest jakoś
    strasznie technologicznie skomplikowane i gdzie dostawców są setki. Jak
    coś się nie podoba u jednego dostawcy to bierze się innego.

    --
    Marcin

  • 80. Data: 2019-06-02 18:38:32
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    > Nie rozumiem. Mówimy o akumulatorach, dobru, które nie jest jakoś
    > strasznie technologicznie skomplikowane i gdzie dostawców są setki. Jak
    > coś się nie podoba u jednego dostawcy to bierze się innego.

    No tak, ale mnogość dostawców może być jednym z czynników, które
    powodują, że użytkownik musi poświęcić więcej czasu na znalezienie
    dobrych baterii.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]