  • 1. Data: 2010-07-12 00:49:15
    Temat: Drukarka + skaner + fax HP OfficeJet 7410xi
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Czy w Polsce/Europie występują drukarki serii OfficeJet
    7100, 7300, 7400 ? Ktoś zna może te kombajny?

    Mam model 7310xi z portami USB i Ethernet...

    Model 7410xi ma dodatkowo wifi i blutooth.
    Zastnawiam się czy jest jakiś sposób aby "dokupić" kartę
    wi-fi do mojej drukarki 7310xi i czy to będzie działać.