  • 1. Data: 2010-09-19 13:46:02
    Temat: identyfikacja glowicy FM
    Od: "netia" <q...@m...pl>

    czy moglbym prosic o identyfikacje, podanie modelu glowicy FM z radia
    Chrysler z 1996 roku
    oznaczenie radia: P4704345-F

    i ewentualnie informacje czy to wogole da sie kupic.

    http://yfrog.com/7eglowicaj

    nie ma tej blaszki od strony wykonywanego zdjecia na ktorej spodziewalem sie
    naklejki z modelem, stad moja prosba.

  • 2. Data: 2010-09-19 18:51:06
    Temat: Re: identyfikacja glowicy FM
    Od: "Wmak" <w...@g...pl>

    netia <q...@m...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > http://yfrog.com/7eglowicaj
    >

    > nie ma tej blaszki od strony wykonywanego zdjecia na ktorej spodziewalem sie

    Przypuszczam, że kupić tego jako części zamiennej nie da się, także
    niedostępny będzie schemat.
    Łatwiej byłoby kupić całe auto na amerykańskim złomowisku, tylko wersja
    amerykańska radia może być nieprzerabialna do europejskich standardów.
    Sprawdź po typie radia na portalu Elektroda - wyskakuje kilka wątków i
    przepytaj dyskutantów, może ktoś ma takie radio.

    Wmak