    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: ile mamy usług google w telefonach z androidem?
    Date: Wed, 14 Feb 2018 23:19:38 +0100

    witam
    tak tylko informacyjnie, dla tych którzy nie wiedzą. Właśnie do starego
    s4(mam dwa) wgrywam alternatywny soft. banał. Operacja bez komputera,
    pliki sciągam na kartę pamieci i instaluję, nawet kilka za jednym zamachem.
    android w wersji lineage (dawniej cyjanogenmod) zajmuje 392mega.
    Telefon działa zauważalnie żwawiej, szybciej reaguje (choć wolny nie
    był). ale cholera, kontakty, kalendarz... niema. przyzwyczaiłem się do
    wygody, doinstaluje soft od googla. dobrzy ludzie zrobili parę wersji.
    no bo nie każdy potrzebuje pełnego pakietu. więc są wersje mini,mikro
    piko.... Ta najmniejsza to coś około 100 mega. mini - 390, czyli tyle
    ile system. fuull wypas 900mega. Teraz wiecie dlaczego telefony przed
    androidem mogły mieć 1 rdzeń i działac tydzień?
    No to jeszcze porównanie. mam 2 identyczne telefony lineage i android5.
    wynik w antutu 7 - 76 i 70 tyś. JAkieś 10% różnicy (na obydwu działające
    usługi google) może nie wiele. ale szybkość uruchomienia aparatu foto,
    menu, ustawień - dużo większa
    tak więc jak komuś przeszkadza szpiegowanie - zaden problem. strona
    lineage os i jazda

    ToMasz