  • 1. Data: 2009-02-01 20:00:56
    Temat: imobilizer w kluczyku samochodowym
    Od: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl>

    Witam
    Zastanawiam się jak są programowane imobilizery, które są w kluczykach
    samochodowych.
    Cena jaką zaśpiewali mi za kluczyk to 150 zł
    Dlaczego tak drogo?

  • 2. Data: 2009-02-01 20:05:20
    Temat: Re: imobilizer w kluczyku samochodowym
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Zastanawiam się jak są programowane imobilizery, które są w kluczykach
    > samochodowych.
    > Cena jaką zaśpiewali mi za kluczyk to 150 zł
    > Dlaczego tak drogo?

    W ASO?

    zyga

  • 3. Data: 2009-02-01 20:11:24
    Od: Padre <P...@n...net>

    Zbyszek pisze:
> [...]
    > samochodowych.
    > Cena jaką zaśpiewali mi za kluczyk to 150 zł

    U mojego ojca w Hondzie nie są w żaden sposób programowane, każdy
    kluczyk ma swój indywidualny numer i ten właśnie numer jest wprowadzany
    do pamięci immobilizera w aucie. I o ile pamiętam, mało że kluczyk jest
    taki drogi to za programowanie immobilizera wzięli dodatkowo kasę, za
    150zł było tylko wycięcie w nim odpowiednich ząbków.

    A dla czego tak drogo?

    Bo nie masz wyjścia i i tak zapłacisz...

  • 4. Data: 2009-02-01 20:23:38
    Od: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl>

    > W ASO?

    W ASO Skody w Częstochowie moja noga więcej nie stanie.
    Lepiej zlecić naprawę dziadowskiemu mechanikowi niż tam.
    Będzie i taniej i lepiej. :)

  • 5. Data: 2009-02-01 20:27:18
    Od: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl>

> [...]
    > taki drogi to za programowanie immobilizera wzięli dodatkowo kasę, za
    > 150zł było tylko wycięcie w nim odpowiednich ząbków.

    No właśnie jak to jest bo z kluczykami dostałem specjalną tabliczkę z kodem,
    który pozwala na dorobienie kluczyka.
    A zatem jakoś się je da programować.
    Zbyszek

  • 6. Data: 2009-02-01 20:37:44
    Od: "Rockk" <r...@w...pl>

    > No właśnie jak to jest bo z kluczykami dostałem specjalną tabliczkę z
    > kodem,
    > który pozwala na dorobienie kluczyka.
    > A zatem jakoś się je da programować.
    > Zbyszek

    chyba mozna :
    - skopiowac kluczy
    - wprowadzic nowy kluczyk do komputera

  • 7. Data: 2009-02-01 21:48:01
    Od: Padre <P...@n...net>

    > No właśnie jak to jest bo z kluczykami dostałem specjalną tabliczkę z kodem,
    > który pozwala na dorobienie kluczyka.

    Ten kod dotyczy ząbków na kluczyku.

  • 8. Data: 2009-02-02 08:01:46
    Od: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl>

    > Ten kod dotyczy ząbków na kluczyku.

    Kluczyk dorabiam w markecie bez żadnych kodów za 15zł.

    Jak zrozumiałem kod na tabliczce był potrzebny do zaprogramowania imobilizera.

  • 9. Data: 2009-02-02 14:49:41
    Od: "d530" <d...@p...com>

    "Zbyszek" <z...@p...onet.pl> wrote in message

    > Kluczyk dorabiam w markecie bez żadnych kodów za 15zł.

    OK, a teraz musisz zaprogramować transponder w kluczyku. Sam tego nie
    zrobisz. Płacz i płać.

  • 10. Data: 2009-02-02 16:27:29
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Kluczyk dorabiam w markecie bez żadnych kodów za 15zł.

    Ten kluczyk za 150zł?